Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 mei 2010, 11:31
Yaleesa Yaleesa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Berichten: 1
Yaleesa is on a distinguished road
Question Toegepaste Psychologie HvA of HS Leiden?

Beste mensen,
Nog 5 dagen te gaan en de inschrijving sluit voor toegepaste psychologie.
Geen probleem, maar nu komt de grote vraag, bij welke instelling?

Weet iemand toevallig de (grote) verschillen tussen TP bij Hogeschool van Amsterdam en die bij Hogeschool Leiden?

Dat zou mij echt heel erg helpen.

Met vriendelijke Groet,
Yaleesa
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2010, 19:54
jemana jemana is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2010
Berichten: 1
jemana is on a distinguished road
Standaard Re: Toegepaste Psychologie HvA of HSLeiden?

hoi yaleesa,

ik doe de opleiding Toegepaste Psychologie aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ik heb daar speciaal voor gekozen omdat de Hs leiden andere vakken geeft.
Zo krijg je bijvoorbeeld bij de Hs leiden wiskunde op niveau B en bij de hva krijg je geen wiskunde maar statistieken, en dat heb je met psychologie meer nodig dan wiskunde en zo zijn er wel meer vakken bij de Hs leiden waar ik zo mijn vraagtekens bij heb!!

En dan is er ook een verschil in stage.
bij de Hs leiden zijn je stage mogelijkheden best wel beperkt.
bij De Hva mag je zelf weten i welke sector je stage wil gaan lopen.


ik hoop dat ik je zo genoeg heb geinformeerd!!

groetjes jemana

ps. ik zit nu in het tweede jaar en heb dus nog boeken in de aanbieding van het eerste jaar!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 november 2010, 20:05
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Toegepaste psychologie

Hee, ik studeer momenteel Media,informatie,communicatie aan de HvA maar ik twijfel heel erg of dit wel een goede studie voor mij is. Ik vind de studie toegepaste psychologie erg aantrekkelijk, maar vraag me af of er een februarie instroom is.. Nu kan ik het op internet nergens vinden, maar er staan wel jaarindelingen voor ingestroomde studenten van 2009-2010 .. Dus is het vanaf dit jaar afgeschaft of is het er wel??? Hoop dat iemand mij kan helpen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 november 2010, 20:33
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard hoi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Hee, ik studeer momenteel Media,informatie,communicatie aan de HvA maar ik twijfel heel erg of dit wel een goede studie voor mij is. Ik vind de studie toegepaste psychologie erg aantrekkelijk, maar vraag me af of er een februarie instroom is.. Nu kan ik het op internet nergens vinden, maar er staan wel jaarindelingen voor ingestroomde studenten van 2009-2010 .. Dus is het vanaf dit jaar afgeschaft of is het er wel??? Hoop dat iemand mij kan helpen
hoi,

het klopt de februari instroom is dit jaar afgeschaft omdat er in amsterdam te veel TP´ers zijn op dit moment. Leiden heeft nog wel een februari instroom.

mocht je de studie gaan doen ik heb nog boeken beschikbaar!

groetjes jemana
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 november 2014, 00:17
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard werkgelegenheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Hee, ik studeer momenteel Media,informatie,communicatie aan de HvA maar ik twijfel heel erg of dit wel een goede studie voor mij is. Ik vind de studie toegepaste psychologie erg aantrekkelijk, maar vraag me af of er een februarie instroom is.. Nu kan ik het op internet nergens vinden, maar er staan wel jaarindelingen voor ingestroomde studenten van 2009-2010 .. Dus is het vanaf dit jaar afgeschaft of is het er wel??? Hoop dat iemand mij kan helpen
Hoii!
Je bent nu (of bijna) waarschijnlijk afgestudeerd want het is een vierjarige opleiding, ik ben in mijn examenjaar en wil deze studie ook heel graag doen, maar er wordt gesproken over veel werkloosheid na het afronden van je studie.... Jij schreef je bericht in 2010. Hoe is het nu met werkgelegenheid? Want als ik die opleiding ga doen ben ik over 4 jaar klaar en wie weet wat er dan allemaal gebeurd..
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 november 2014, 15:00
Pietje2
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

Doe een reguliere HBO opleiding: HBO TP heeft weinig tot geen baankans.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toegepaste Psychologie: verkeerde keus? edw Alle andere carričreonderwerpen 15 18 mei 2015 16:08
Master Klinische Psychologi na hbo Toegepaste Psychologie Murawand Opleiding kiezen en volgen 0 17 augustus 2013 12:25
Toegepaste Psychologie (HBO)? Thaddeus_ Opleiding kiezen en volgen 2 28 juni 2013 09:34
Boekenlijst van de opleiding toegepaste psychologie? susy q Opleiding kiezen en volgen 3 1 juli 2010 11:45
MWD of Toegepaste Psychologie sweety Opleiding kiezen en volgen 1 23 juni 2010 22:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon