Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 maart 2019, 11:06
Nimity Nimity is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2018
Berichten: 2
Nimity is on a distinguished road
Standaard Arbeidsvoorwaarden: welke trede van de schaal vragen?

Ik heb een baan aangeboden gekregen! Ik ben blij, maar ik heb komende week een arbeidsvoorwaardengesprek, en dat heb ik nog niet eerder gedaan. Dus dat is spannend.

De functie die ik heb is ingeschaald in een schaal die loopt van 2.579 tot 3.445 (bruto, bij fulltime) in tredes van 0 tot 10. De vacature vroeg om 3 jaar relevante ervaring.

Ik heb 1,5 jaar ervaring, en bij mijn vorige baan (die gerelateerd is aan deze functie) verdiende ik €2000,- bruto bij fulltime. Ik ga er hoe dan ook flink op vooruit. Maar eh, het is volgens mij niet zo handig om gelijk te happen op de onderste trede. Waar plaats ik mezelf op die schaal en hoe beredeneer ik dat? Hoe lees je zo'n schaal eigenlijk? Is een trede een jaar?

Tips?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 maart 2019, 18:31
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Te doen gebruikelijk is inderdaad jaarlijks een 'periodiek' (trede) erbij, mits je een goede beoordeling hebt.

Ik zou trede 2 vragen (op grond van 1,5 jaar ervaring), dan wordt er misschien gefronst en komen jullie in de onderhandeling uit op trede 1. Misschien denkt de werkgever er anders over, maar het lijkt me zeker redelijk.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2023, 14:12
annie11 annie11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 maart 2023
Berichten: 1
annie11 is on a distinguished road
Standaard Hoogte trede alleen afhankelijk van werkervaring?

Goedemiddag,
Ik heb een vraag.
Ik ben bezig om het qua werk totaal over een andere boeg te gooien.