Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 maart 2019, 11:06
Nimity Nimity is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2018
Berichten: 2
Nimity is on a distinguished road
Standaard Arbeidsvoorwaarden: welke trede van de schaal vragen?

Ik heb een baan aangeboden gekregen! Ik ben blij, maar ik heb komende week een arbeidsvoorwaardengesprek, en dat heb ik nog niet eerder gedaan. Dus dat is spannend.

De functie die ik heb is ingeschaald in een schaal die loopt van 2.579 tot 3.445 (bruto, bij fulltime) in tredes van 0 tot 10. De vacature vroeg om 3 jaar relevante ervaring.

Ik heb 1,5 jaar ervaring, en bij mijn vorige baan (die gerelateerd is aan deze functie) verdiende ik €2000,- bruto bij fulltime. Ik ga er hoe dan ook flink op vooruit. Maar eh, het is volgens mij niet zo handig om gelijk te happen op de onderste trede. Waar plaats ik mezelf op die schaal en hoe beredeneer ik dat? Hoe lees je zo'n schaal eigenlijk? Is een trede een jaar?

Tips?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 maart 2019, 18:31
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Te doen gebruikelijk is inderdaad jaarlijks een 'periodiek' (trede) erbij, mits je een goede beoordeling hebt.

Ik zou trede 2 vragen (op grond van 1,5 jaar ervaring), dan wordt er misschien gefronst en komen jullie in de onderhandeling uit op trede 1. Misschien denkt de werkgever er anders over, maar het lijkt me zeker redelijk.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 maart 2023, 14:12
annie11 annie11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 maart 2023
Berichten: 1
annie11 is on a distinguished road
Standaard Hoogte trede alleen afhankelijk van werkervaring?

Goedemiddag,
Ik heb een vraag.
Ik ben bezig om het qua werk totaal over een andere boeg te gooien.
Nu heb ik deze week een gesprek voor een baan in de ondersteuning/welzijnshoek.

Ik voldoe aan alle "eisen" maar heb met mijn 44 jaar geen relevante werkervaring. Wel voldoende levenservaring en ook wel ervaring in zorgen en ondersteuning maar dan niet in de werksfeer.

De functieschaal die ze eraan hebben gekoppeld lijkt me goed, maar welke trede is redelijk om in te stromen.

Ik ben geen schoolverlater van 20, maar het is mijn eerste baan in deze sector. Trede 0 of 1 voelt niet goed voor mij. Ik dacht ergens halverwege. Dan is het nog geen vetpot, maar gezien de verantwoordelijkheden prima. Kan ik dat vragen of moet ik accepteren en helemaal op trap 0 beginnen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tata Steel zoekt Teamleider Inkoop - Associate Category Manager in IJmuiden JohnHart Vacatures 0 29 maart 2017 10:02
Vacatures basisschool Ghana NLIA Ghana Vacatures 0 4 april 2015 22:40
Laatste studiejaar en competenties LuckyBet Opleiding kiezen en volgen 8 13 oktober 2013 15:33
CV beoordelen svp stefany Sollicitatiebrief en cv 6 15 april 2010 14:44
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon