Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juli 2008, 21:19
sama sama is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 2
sama is on a distinguished road
Standaard spoed hulp open sollicitatie Farmaceutisch consulent

Hallo,

Ik heb met spoed hulp nodig bij het nakijken van mij open sollicitatie brief voor mijn nieuwe functie als farmaceutisch consulent.

Het is voor mijn het eerste keer dat ik zo een brief schrijf. ik zou het erg op prijs stellen als het even nagekeken kan worden..

Tips en verbeteringen hoor het graag van jullie.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite

vr gr

sama


utrecht, 09 juli 2008

Betreft: open sollicitatie voor de functie farmaceutisch consulent


Geachte de heer X,

De visie van de kringapotheken waarin farmaceutische zorg, gezondheid, kwaliteit en de patiënt centraal staan spreekt mij zeer aan. Met deze brief wil ik graag mijn belangstelling voor een functie als farmaceutisch consulent bij uw kring apotheek kenbaar maken.

Ik heb tijdens mijn opleiding en mijn jonge beroepsleven reeds de kans gehad om zeer leerrijke en deugddoende ervaringen op te doen in enkele
kringapotheken. Ik ben ervan overtuigd dat ik als dynamische en creatieve farmacutisch consulent een positieve bijdrage kan leveren aan het
verstrekken van farmaceutische patienten zorg.

Mijn afstudeeronderzoek was gericht op de toepassing van de door de Kringapotheek ontwikkelde Multimedicatiecheck op polyfarmacie bij oudere
patiënten. De ervaring die ik hierbij heb opgedaan sluit goed aan op uw doelstelling ‘optimale patiëntenzorg’ en de werkzaamheden in uw kringapotheek.

Ik heb vijf jaar werkervaring als apothekers assistente. Voor de Kringapotheek heb ik protocollen ontwikkeld voor de eerste uitgifte gesprekken met
clienten met astmatische klachten, incontinentie en diabetes.

Als pasafgestudeerde consulent heb ik een enorme bagage aan kennis en vaardigheden kunnen meesprokkelen die ik graag wil integreren en verder wil ontwikkelen in mijn toekomstige loopbaan. De afwisseling van het planmatig opzetten, begeleiden en uitvoeren farmaceutische patiëntenzorg projecten,
het sociaal contact met de patiënten,het geven van voorlichting over diverse onderwerpen aan verschillende doelgroepen,het pro actief opsporen van geneesmiddelgerelateerde problemen en binnen vastgestelde kaders adequate acties op ondernemen om het herapietrouwen te bevorderen en het geven
van voorlichting over diverse onderwerpen aan verschillende doelgroepen. Evenals het samenwerken met collega’s maken voor mij de job als officina -
farmaceutisch consulent tot een boeiende uitdaging. Verder sta ik open voor de nieuwe uitdagingen die het beroep in de toekomst zal ondergaan.

Ik ben communicatief ingesteld, energiek, flexibel en een echte doorzetter.
Tijdens mijn studie heb ik ervaring op gedaan met Pharmacom. In de apotheek heb ik gewerkt met andere informatiesystemen, Aposys, Euronet en Mira.

Mocht er binnenkort een vacature zijn die past bij mijn opleiding en vaardigheden, ben ik vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,


xxx


In bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 juli 2008, 21:57
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: spoed hulp open sollicitatie Farmaceutisch consulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sama Bekijk bericht
utrecht, 09 juli 2008

Betreft: open sollicitatie voor de functie farmaceutisch consulent


Geachte de heer X,

De visie van de kringapotheken waarin farmaceutische zorg, gezondheid, kwaliteit en de patiënt centraal staan spreekt mij zeer aan. Met deze brief wil ik graag mijn belangstelling voor een functie als farmaceutisch consulent bij uw kring apotheek kenbaar maken.

Goede pakkende opening die mijn aandacht zou trekken, niets meer aan doen!!

Ik heb tijdens mijn opleiding en mijn jonge beroepsleven reeds de kans gehad om zeer leerrijke en deugddoende ervaringen op te doen in enkele
kringapotheken. Ik ben ervan overtuigd dat ik als dynamische en creatieve farmacutisch consulent een positieve bijdrage kan leveren aan het
verstrekken van farmaceutische patienten zorg.

Fantastisch, goed taalgebruik, vertel ze alleen heel kort nog iets over die leerrijke en deugdoende ervaringen... (ben je trouwens Vlaams, deze prachtige woorden hoor ik hier in de Randstad niet veel?)

Mijn afstudeeronderzoek was gericht op de toepassing van de door de Kringapotheek ontwikkelde Multimedicatiecheck op polyfarmacie bij oudere
patiënten. De ervaring die ik hierbij heb opgedaan sluit goed aan op uw doelstelling ‘optimale patiëntenzorg’ en de werkzaamheden in uw kringapotheek.

Ik heb vijf jaar werkervaring als apothekers assistente. Voor de Kringapotheek heb ik protocollen ontwikkeld voor de eerste uitgifte gesprekken met
clienten met astmatische klachten, incontinentie en diabetes.

Als pasafgestudeerde consulent heb ik een enorme bagage {...lijkt mij ietwat overdreven en dat zal een ervaren farmaceut ook denken, maar tis je vergeven omdat je het zo leuk en enthousiast brengt }aan kennis en vaardigheden kunnen meesprokkelen die ik graag {wil integreren en} verder wil ontwikkelen in mijn toekomstige loopbaan.

De afwisseling van het planmatig opzetten, begeleiden en uitvoeren farmaceutische patiëntenzorg projecten, het sociaal contact met de patiënten,het geven van voorlichting over diverse onderwerpen aan verschillende doelgroepen,het pro actief opsporen van geneesmiddelgerelateerde problemen en binnen vastgestelde kaders adequate acties op ondernemen om het herapietrouwen te bevorderen en het geven
van voorlichting over diverse onderwerpen aan verschillende doelgroepen.


misschien omdat ik geen farmaceutische achtergrond heb, maar hier raak je mijn interesse kwijt. Houd dit iets korter, dit kan je aanstippen maar beter bewaren voor het kennismakingsgesprek. Wil je het er perse in, maak het dan zeker korter en puntiger en maak er nog even een splitsing in alinea's in, dat leest wat lekkerder.

Evenals het samenwerken met collega’s maken voor mij de job als officina - farmaceutisch consulent tot een boeiende uitdaging.

{deze zin loopt niet... }


Verder sta ik open voor de nieuwe uitdagingen die het beroep in de toekomst zal ondergaan.
{dit roept vragen op, als je dit er in houdt, bereid dat dat voor voor het gesprek}

Ik ben communicatief ingesteld, energiek, flexibel en een echte doorzetter.

Prima, maar je probeer wat minder zinnen te beginnen met "Ik..."

Tijdens mijn studie heb ik ervaring op gedaan met Pharmacom. In de apotheek heb ik gewerkt met andere informatiesystemen, Aposys, Euronet en Mira.

Dit zou ik zeker weglaten uit je brief en op mijn CV zetten.

Mocht er binnenkort een vacature zijn die past bij mijn opleiding en vaardigheden, ben ik vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,


xxx


In bijlage: curriculum vitae
Echt geen gekke brief, met wat kleine aanpassingen zou mijn nieuwsgierigheid zeker gewekt zijn (zonder eigenlijk ook wel hoor )

Succes ermee!!!

groetjes
Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Sollicitatie consulent Wet Maatschappelijke Ondersteuning. SPOED moet voor 7 maart! chadia Sollicitatiebrief en cv 0 6 maart 2008 02:14
Open sollicitatie intercedent / consulent storm Sollicitatiebrief en cv 0 21 juni 2007 15:07
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon