Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 september 2005, 11:33
cindycindy cindycindy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 2
cindycindy is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster?

Ik heb 7 jaar ervaring als adm. medewerkster. Heb daarna een aantal jaren iets heel anders gedaan omdat dat makkelijker te combineren was met de kinderen. Nu heb ik weer de tijd en de zin om iets nieuws op het gebied van administratie te gaan doen.
Maar het schrijven van een sollicitatiebrief vind ik best moeilijk. Ik heb wat op papier gezet. Wie helpt mij?
eigen naam en adres

adres naar sollicitatie


plaats, datum

Betreft: Sollicitatie naar de functie van administratief medewerkster.

Beste heer Beker,

Zeer geinteresseerd heb ik uw advertentie gelezen in de Krant van 12 september 2005 waarin u op zoek bent naar een administratief medewerkster. Graag solliciteer ik dan ook naar deze functie.

De aangeboden vacature spreekt mij erg aan. Na een aantal jaren te hebben gewerkt als administratief medewerkster is de interesse in deze functie altijd blijven bestaan. Nu ik weer over de tijd beschik heb ik er veel zin in om deze nieuwe uitdaging aan te gaan.

Ik ben een enthousiaste persoon die graag met mensen omgaat en zeer leergierig is. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren. Het werken met de computer heeft mijn interesse en gaat mij ook goed af. Met de programma's Word en Excel ben ik bekend. Verder wil ik vermelden dat ik flexibel ben wat betreft de werktijden.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn sollicitatie nader met u te bespreken. Ik hoop dan ook hiervoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Cindy Cindy

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2