Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 17 december 2012, 03:12
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Nou je hebt al veel goede feedback gekregen. Hier dan ook nog mijn opmerkingen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fris en Fruitig Bekijk bericht
Tijdens het afscheid bij mijn vorige werkgever, Bedrijf Albert, vernam ik van mijn teamleider Pieter Post dat de Berta-helpdesk een andere manier van werken zal gaan starten per maart 2013. Mocht u nog opzoek zijn naar een ervaren kracht dan bied ik met veel plezier mijn diensten aan. Middels deze brief wil ik u informeren over wat ik kan toevoegen aan uw team.
'Op zoek´ zijn twee woorden, maar dat hele 'mocht u nog op zoek zijn' vind ik niet zo goed. Ik zou dat weglaten en die zin wat stelliger maken, bijvoorbeeld: "Als ervaren kracht, bied ik met veel plezier mijn diensten aan" of "Als ervaren kracht, ben ik benieuwd of ik een meerwaarde voor uw bedrijf kan vormen", zoiets. In ieder geval wat meer energie in die zin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fris en Fruitig Bekijk bericht
De afgelopen zes jaar heb ik met veel toewijding de klant voorzien van informatie rondom de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Ik heb mij ontwikkeld tot een geroutineerd front- en backoffice-medewerker met veel kennis van de sociale kaart van Bertatown. Hierdoor...
Help de lezer met welk punt je nu eigenlijk wil maken. Zoals het er nu staat is het mij niet duidelijk wat jouw vele kennis van die stad voor meerwaarde heeft voor de functie waarop je solliciteert.

Ik werk methodisch en snel. Ik ben goed in staat om de soms complexe regelingen op een begrijpelijke manier uit te leggen aan de belanghebbenden. Klanten kunnen op mij rekenen als het gaat om het oplossen van een probleem, ook als dat extra inzet kost. Een respectvolle bejegening staan bij mij hoog in te vaandel.
- Zie mijn verbeteringen in de spelling in blauw + opmerking in rood
- Ik zou wat zinnen verbinden, dit beperkt ook de hoeveelheid ik-jes. Bijvoorbeeld: "Door mijn snelle en methodische werkwijze gaat het uitleggen van complexe regelingen aan de belanghebbenden op een voor hen begrijpelijke manier, mij goed af."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fris en Fruitig Bekijk bericht
Ik heb ruime ervaring met MS Office en diverse cliëntregistratiesystemen. Ik ben een integere collega en een rustig persoon die graag de puntjes op de i zet. Ook neem ik een onverwoestbaar goed humeur met me mee.
- Ik zou die persoonskenmerken uit monde van iemand anders zeggen. Ook dit beperkt de ik-jes weer. Bijvoorbeeld: "Vrienden [of oud-collega's] kenmerken mij als XXX."
- Verder 'een humeur met je meenemen'?? Dat klopt niet. In iederg geval dat 'met me' eruit. Maar ik zou die zin nog wat energieker maken, bijvoorbeeld: "Mijn onverwoestbaar goed humeur maakt het plaatje helemaal compleet." Zoiets.

Succes!

Groet,


Richard
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie facility management OomelisoO Sollicitatiebrief en cv 4 7 november 2011 14:09
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon