Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24 september 2008, 22:02
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Help?

Hoi,

Ik wil gewoon even van me afschrijven. Misschien dat iemand nog tips heeft.

Ik weet het echt totaal niet meer. Ben nu echt op een moment dat ik in staat ben me ziek te melden, in m'n bed te gaan liggen en er de eerst komende 3 maanden niet meer uit te komen. Ik heb het zó gehad met mijn baan. Ga met zoveel tegenzin naar het werk. Gewoonweg omdat ik geen taken heb en de hele dag door (40 uur per week) moet vragen om werk.
Ik heb het nu opgegeven. Heb al 4x (ja echt 4x) een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Elke keer beloftes maar er verandert gewoon niks. Ik toon elke dag de hele dag initiatief maar er verandert niks. Als ik dan een keer werk krijg is het een mega k*tklus (sorry voor m'n taalgebruik). Ben gewoon een makkelijk hulpje die ze kunnen gebruiken voor rotklussen. Daar pas ik gewoon voor. Dit wil ik niet meer!!!
Ik ben "maar" 27 en doe administratief werk maar dit werk (administratief) wil ik ook niet meer. Maar wat wel?? Ik kom er echt niet meer uit.

Ik heb altijd de instelling gehad, als het écht niet meer te doen is dan moet je een andere baan zoeken. Hier ben ik ook al een tijdje mee bezig.

Ik solliciteer op de meest uiteenlopende dingen. Van trambestuurder tot brandwacht. Werk wat mij wél aanspreekt. Maar waar ik niet ben aangenomen. Allemaal banen wat helemaal niet op m'n huidige werk lijkt maar wat ik wel wil doen. Nu ik steeds wordt afgewezen weet ik het gewoon niet meer.

Maar weer een administratieve baan gaan zoeken? Zelfs dat lukt me niet. Genoeg vacatures maar ik heb natuurlijk als ieder ander ook wel m'n "eisen" qua werkzaamheden.

Ik heb nu een vaste baan moet ik dan maar wéér terug naar een uitzendbaan? Ik heb het gevoel er dan juist op achteruit te gaan.

Elke dag als ik thuiskom is een dag teveel en elke keer denk ik "en dit nog een maand lang" (ivm opzegtermijn). En de dagen gaan maar voorbij en ik solliciteer maar op administratieve banen omdat ik het anders ook niet meer weet. Maar dit is het gewoon niet. Ik wil nuttig zijn voor de medemens, iets betekenen voor de samenleving (vandaar mijn sollicitatie bij de brandweer).

Sorry voor m'n gezeur. moet het gewoon even ergens kwijt.
Als iemand tips heeft dan hoor ik ze graag
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon