Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 april 2012, 19:00
Pantea Pantea is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 april 2012
Berichten: 6
Pantea is on a distinguished road
Standaard Gaarne jullie tips en advies op mijn sollicitatiebrief

wat kan ik verbeteren om mijn brief aantrekkelijker te maken voor de werkgevers...


Open sollicitatie
------------------------------------------------
Geachte mevrouw/heer,


Graag zou ik met deze open sollicitatie in aanmerking willen komen voor een functie binnen uw organisatie die past bij mijn opleiding. In februari 2011 ben ik afgestudeerd aan de opleiding HBO Management, economie en recht, richting Vastgoed & projectontwikkeling en Kwaliteitsmanagement (KAM).

Ik heb mijn afstudeerstage bij Woonstad Rotterdam afgerond en het onderwerp van mijn onderzoek ging over de Maatschappelijk kosten baten analyse (MKBA) m.b.t. de investeringen van de gemeente Rotterdam en Woonstad in de krachtwijk Spangen over de afgelopen 10 jaar.
Verder heb ik in de afgelopen jaren veel kennis en ervaring opgedaan in de vastgoedwereld bij diverse werkgevers.

Wat betreft geschiktheid kan ik u mededelen dat verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en klantgerichtheid punten zijn waar ik nauwlettend aandacht aan besteed. Ik kan goed functioneren onder werkdruk, omdat ik stressbestendig, oplossingsgericht en initiatiefrijk ben. Tevens ben ik iemand met veel doorzettingsvermogen, leergierig, ondernemend en commercieel ingesteld.

Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn curriculum vitae voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek waarin ik kan ingaan op mijn specifieke competenties en vaardigheden. Een uitnodiging van u zie ik dan ook graag tegemoet om mijn sollicitatie nader toe te lichten.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 april 2012, 13:04
Danique Danique is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2011
Berichten: 67
Danique is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Opzich een prima brief! Alleen zou ik er persoonlijk ook bijzetten in wat voor functie je interesse hebt.

Groetjes Danique
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 april 2012, 17:40
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

  • Richt je brief aan een specifiek persoon.
  • Ook al is het een open sollicitatie, maak duidelijk waarom je juist bij dat bedrijf solliciteert.
  • Onderbouw een aantal competenties met concrete voorbeelden. Je kunt hiervoor de STAR-methode gebruiken.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 april 2012, 19:12
Pantea Pantea is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 april 2012
Berichten: 6
Pantea is on a distinguished road
Standaard

beste Marieke,

Bedankt voor je feedback. ik zal mijn brief aanpassen.

gr,
\
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 april 2012, 14:57
karinvanzuilen karinvanzuilen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 april 2012
Berichten: 3
karinvanzuilen is on a distinguished road
Standaard what's in it voor het bedrijf?

Hallo,

Ik zou nog aangeven waarom je juist graag bij dit bedrijf wilt werken. Waarom jij zo goed aansluit bij dit bedrijf. En wat het bedrijf aan je heeft. Zo denk je vanuit de lezer. Nu is het erg gericht op wat jij kunt en minder op wat de ander daar aan heeft.

Succes!
Groet, Karin van Zuilen, Senz
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief? Anandatjuhhh Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2010 15:34
Sollicitatiebrief; graag zou ik tips ontvangen TLH Sollicitatiebrief en cv 1 17 augustus 2010 20:53
Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatiebrief Account Manager Iz2good Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2007 11:22
graag tips en advies voor mijn sollicitatiebrief : " jonge managementkracht" lost Sollicitatiebrief en cv 4 28 december 2006 18:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon