Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 januari 2010, 12:21
cobber cobber is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2008
Berichten: 2
cobber is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief teamleider buitendienst

Hallo!
Zou jullie voor mij mijn sollicitatiebrief willen naarkijken!!??
Deze brief zou jullie bekent voorkomen omdat ik veel uit andere briefe uit gehald heb.
Alvast onzettend bedankt!!!!!

Vacature:teamleider buitendienst
- Uitstekende communicatieve vaardigheden - leidinggevende capaciteiten - vrijgevochten type - klantvriendelijk - commercieel - praktijkervaring in de verkoop

Geachte heer XXX

Met veel enthousiasme wil ik solliciteren na de functie teamleider buitendienst bij uw bedrijf.

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van mensen staat in mijn visie voorop en vind ik erg belangrijk voor een succesvolle verkoop.

Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk.
Verder karakteriseert men mij als een flexibele teamplayer die van aanpakken weet en niet snel van haar stuk te krijgen is.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn communicatieve en commerciële vaardigheden verder te ontwikkelen.

Ik ben bereid om opleidingen te volgen om zo mijn ervaring en capaciteiten met branche gerichte kennis te versterken.
Ik vertrouw erop dat deze e-mail en mijn cv u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groeten
XXXXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 februari 2010, 12:46
Eric_Wilson Eric_Wilson is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 20
Eric_Wilson is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief teamleider buitendienst

Hey chobber, nog geen feedback op je brief dus hierbij mijn feedback. Hopelijk inspireert het je.

Om te beginnen: uitstekend comm. vaardigheden is een eis, maar je hebt teveel taalfouten in je brief. Alleen daarom zou je al afgewezen kunnen worden.

Benadruk het 'vrijgevochten type'. Heb je stoere hobbies of heb je iets anders gedaan wat tot gefronste wenkbrauwen van anderen leidde maar jij er lak aan had?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cobber Bekijk bericht
Hallo!
Zou jullie voor mij mijn sollicitatiebrief willen naarkijken!!??
Deze brief zou jullie bekent voorkomen omdat ik veel uit andere briefe uit gehald heb.
Alvast onzettend bedankt!!!!!

Vacature:teamleider buitendienst
- Uitstekende communicatieve vaardigheden - leidinggevende capaciteiten - vrijgevochten type - klantvriendelijk - commercieel - praktijkervaring in de verkoop

Geachte heer XXX,

Met veel enthousiasme wil ik solliciteren naar de functie van teamleider buitendienst bij uw bedrijf. weglaten, dat weten ze wel anders zou je niet bij hun solliciteren

In mijn huidige baan als... heb ik ervaren hoe (op welke manier heb je dat gedaan?) ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van mensen staat in mijn visie voorop en vind ik erg belangrijk voor een succesvolle verkoop. Je bent dus blijkbaar verkoper geweest. Hoe komen de functie eisen voor deze functie daar in terug?

Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback geef op hun werk. sterk, uitstekend!
Verder karakteriseert men (wie?) mij als een flexibele teamplayer die van aanpakken weet en niet snel van haar stuk te krijgen is. geef voorbeelden

Wat me ten slotte aantrekt in de functie door u geboden baan is de mogelijkheid mijn communicatieve NEE!!! de functie eis is immers dat je comm. vaardigheden al uitstekend zijn! en commerciële vaardigheden verder te ontwikkelen.

Ik ben bereid om opleidingen te volgen om zo mijn ervaring en capaciteiten met branche gerichte kennis te versterken.

Ik vertrouw erop dat deze e-mail en mijn cv u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een persoonlijke kennismaking gesprek.

Met vriendelijke groeten,
XXXXXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 22:02
Sollicitatiebrief teamleider (interne vacature) Rijo Sollicitatiebrief en cv 5 18 oktober 2008 12:12
Sollicitatiebrief verpleegkundig teamleider Isis Sollicitatiebrief en cv 5 8 november 2007 15:41
Sollicitatiebrief (interne)vacature teamleider voortgezet onderwijs lagraauwr Sollicitatiebrief en cv 1 2 september 2007 23:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon