Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 augustus 2011, 12:17
Sokev Sokev is offline
Banned
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 13
Sokev is on a distinguished road
Standaard Parttime job vanwege uurrooster moeilijk te combineren met andere baan. Wat te doen?

Hoi
Ik ben 34jr, vrouw, getrouwd (nog geen kinderen) en werk nu al sedert 1999 als adm bediende in de sociale sector.
Sedert enige maanden ben ik vrijwillig overgestapt naar een part time wegens een gebrek aan werk!
Ik heb dus zelf een gesprek aangevraagd na enige malen te hebben gezegd dat er onvoldoende werk mijn kant uitkwam en ik dit beu was.

Ik heb mijn part time blijven behouden daar ik bang was niet onmiddellijk iets te vinden en zo toch nog een inkomen te hebben.

Sedert enige tijd ben ik dus op zoek naar een combineerbare job, maar dit is wegens mijn uurrooster bijna onmogelijk. Ik heb 3 verschillende uurroosters en verandering mag niet! Ik mag maar 1 keer mijn rooster veranderen per jaar (huishoudelijk reglement)

Nu ben ik dus sterk aan het twijfelen over wat ik zou doen.
Andere adm job? Full time?
Iets anders? Maar wat dan?

Naast mijn job ben ik sterk geďnteresseerd in honden en heb ik al enkele opleidingen daarin gevolgd, maar om daar nu een job in te vinden...euheum

Ook ben ik niet zo extravert, werk graag solo want haat het als mijn collega's de ganse namiddag zitten te tetteren...en neem veel nogal persoonlijk op. Heb faalangst, waardoor ik voor sommige jobs al niet durf solliciteren...

Pfft, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wie kan raad geven?

Het is ook zo dat mijn man en ik in de nabije toekomst (1ŕ2 jaar) toch wel eens voor een nakomeling willen kijken...dus wil ik een job met zekerheid denk ik dan...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 augustus 2011, 15:01
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Wat voor opleiding heb je gedaan, wat betreft de honden? En wat zou je met deze opleidingen kunnen doen?

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 augustus 2011, 17:00
Sokev Sokev is offline
Banned
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 13
Sokev is on a distinguished road
Standaard

Ik heb hondentrimmer gedaan, instructeur en gedragstherapeut maar dan dien je wel zelfstandig te beginnen en dat zie ik niet echt zitten...financieel dan om mijn woning om te bouwen en dergelijke.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 augustus 2011, 20:38
RCH RCH is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Berichten: 6
RCH is on a distinguished road
Standaard

Er zijn toch voldoende fulltime administratieve banen? Ook banen waarin je alleen kunt werken Waarom zoek je niet gewoon ander werk?
__________________
http://www.ivpp.nl/
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 augustus 2011, 10:28
Sokev Sokev is offline
Banned
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Berichten: 13
Sokev is on a distinguished road
Standaard

Hallo

Als aanvulling op mijn bovenste bericht wou ik eens het volgende vragen. Ik heb nu een bijkomende job gevonden. Het betreft een job van 12u als freelance adm bediende. Het is een mevrouw die zelfstandige is en die opdrachten van andere bedrijven aanneemt (adm opdrachten) zowel thuiswerk als op verplaatsing.

Nu zit het zo dat ik overeengekomen had om op maandagmorgen, dinsdagnamiddag en vrijdagvoormiddag te gaan (steeds 4u).
Gisteren ben ik dus gestart, zonder contract!
Toen ik eraan kwam was ze niet thuis en heb ik nog 15 minuten moeten wachten tot ze er was. (dit was aan haar huis)
Nu heeft ze ook mijn uurrooster aangepast zodat ik de vrijdag van 8.30-12.30 zou bij haar werken en om 13u dien ik op mijn andere job te staan.
Op zich geen probleem, maar vandaag ontving ik al een mail dat ze later ging zijn deze vrijdag...

Ook had ze mij een opdracht beloofd op maandag, maar stuurt ze ook in die mail dat de opdracht niet doorgaat.

Dus nu weet ik eigenlijk niet of ik 12 of 8u ga krijgen, welk uurrooster er komt en heb ik nog steeds geen contract gezien.

Mijn man vind dit niet kunnen en wil zelf opbellen naar haar om meer uitleg te krijgen.

Toen ik gisteren moest beginnen was ik ook verwonderd dat ik geen contract moest ondertekenen...

Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 1 september 2011, 11:53
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Hoi Sokev,

Mijn advies: eerst kijken wat er in het contract staat en dan pas aan het werk. En alleen tekenen als je akkoord gaat met het contract.

Dit omdat je:
1. anders maar afwachten moet wanneer je moet werken.
2. geen garantie hebt, dat jij je geld krijgt.
3. een vervelend gevoel hebt en dat is niet bevordelijk voor de werkrelatie.

Stel je assertief op, wees duidelijk en geef je grenzen aan. Dan komt ze met een contact. En als ze daar niet mee komt, dan weet je wat je te doen staat......... Een andere job zoeken.

Heel veel succes en laat me weten hoe het is gegaan.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Wil leren ivm andere baan, weet niet wat, loopbaanadvies te duur Endeka Loopbaanvragen 2 4 maart 2010 08:35
Baan gekregen maar niet blij met salaris! Wat moet ik doen? vraagteken? Salaris 4 2 februari 2009 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon