Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 juli 2016, 15:57
Lydjedv Lydjedv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 juli 2016
Berichten: 1
Lydjedv is on a distinguished road
Question Salaris cnc frezer

Hallo,
Mijn man is cnc frezer. Hij heeft nu 4 jaar ervaring, en werkt aan een 5 assig machine. Hij heeft een aantal cursussen gevolgd. Nu willen we een huis kopen, maar we kunnen geen hypotheek krijgen. Dit omdat hij te wijnig verdient. Hij verdient nu 1600 bruto per maand met mbo niveau 4 diploma, ik vind dit heel wijnig, klopt dat?
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 september 2016, 15:20
Wolfje Wolfje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 september 2016
Berichten: 1
Wolfje is on a distinguished road
Standaard

Ik ben zelf ook cnc frezer/programmeur van beroep, en 1600,- bruto is wel zeer aan de lage kant.
vooral gezien de cursussen en het feit dat die met een 5-assige machine werkt wat best wel verantwoordelijkheid en energie eist.
werk zelf ook met een 5-assige machine en heb een ook een werktuigbouwkunde nivea 4 Diploma.

je kunt zeker wel denken aan 1800 a 1900,- netto en dan komt daar je reiskosten vergoeding nog overheen.

denk niet dat je huidige werkgever vrolijk wordt als je vertelt dat je dat gaat voorleggen, als je bij een nieuwe bedrijf gaat solliciteren kijken niet raar op van zulke bedragen..
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 februari 2021, 15:46
BernardaWr12
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Onvoldoende hoeveelheid gezien de ervaring van uw man
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 februari 2021, 23:41
onderhandelexpert onderhandelexpert is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2020
Berichten: 18
onderhandelexpert is on a distinguished road
Standaard

Goedenavond Lydjedv,

Goed dat je hier navraag doet over het salaris van je man. Dit soort fora is namelijk een manier om meer inzicht te krijgen wat andere mensen in vergelijkbare functies verdienen. Er nog wel meer site die je kan raadplegen om een idee te krijgen bij het salaris dat beter bij zijn capaciteiten past.

Naast het duidelijk hebben wat je zou moeten verdienen is het natuurlijk ook nog zaak de onderhandeling goed op bouwen. Eerst stap zou zijn om te kijken wanneer het handig om hier het gesprek over aan te gaan. Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Bijvoorbeeld hoe het nu gaat met het bedrijf. Maar ook wanneer zijn er weer beoordelingsgesprekken. Dit soort dingen is per organisatie weer anders. Mocht je daar vragen over hebben hoor ik het graag. Dan help ik je graag verder.
__________________
Met vriendelijke groet,

Maarten



Hulp bij jouw salaris onderhandeling of arbeidsvoorwaardengesprek.

Laatst gewijzigd door onderhandelexpert; 5 februari 2021 om 23:41 Reden: dubbele naam
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
salaris, werk

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Salaris marktconform? Zo niet, aan te vechten? marieko Salaris 3 10 maart 2014 00:16
Realistisch salaris accountmanager telecom zakelijke markt trebbor77 Salaris 1 19 mei 2013 15:35
Salaris automonteur w0ut3r Salaris 3 14 juni 2011 10:00
Salaris als leerling OK Deezjuh Salaris 2 8 april 2010 15:31
onderhandelen salaris HELP Mandare Salaris 1 6 mei 2009 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon