Los bericht bekijken
  #6  
Oud 18 juni 2007, 20:16
jacqueline jacqueline is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2007
Berichten: 4
jacqueline is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie politie

Ik heb ook gesolliciteerd naar niveau 4. Ik heb alweer een half jaar geleden een uitnodiging gehad voor de sporttest, maar die heb ik af moeten zeggen omdat ik geen vrij kon nemen. Ik heb nog geen nieuwe uitnodiging gehad (ze zijn niet zo snel). Maar ik heb er vanaf gezien omdat ik niet tegen ploegendienst kan.

Ik heb tussendoor een baan gehad waar ik 5-ploegen draaide en ik kon daar niet tegen. Ik sliep niet meer en werd beroerd van mijn nachtdiensten.

Ik vind het heel jammer, want het lijkt me nog steeds heel erg leuk!

Ik heb nog een informatie formulier over de selectieprocedure. Daar staan wat dingen in die misschien kunt gebruiken in je brief.

Beroepsprofiel voor iedere politiefunctionaris: komt geloofwaardig over, toont zelfbeheersing en kalmte, Kan zich inleven in een ander, beschikt ober probleemoplossend vermogen, is integer en betrouwbaar en loyaal tov de organisatie en de samenleving, initiatiefrijk en besluitvaardig, collegiaal, lerende houding, flexibel opstellen, stressbestendig, beschikt ober goede comminucatieve en contactuele eigenschappen, goed samenwerken, beseft dat je een voorbeeldfunctie hebt, behandelt elke burger met respect, gaat goed om met verschillende normen en waarden.

Ik heb het formulier niet meer met de eisen. Ik stuur je prive wel mijn brief, daaruit kun je het meeste vragen er wel uithalen.
Met citaat reageren