Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 mei 2009, 16:10
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie gvo-functionaris

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mo. Bekijk bericht
Op 28 april, las ik op uw site dat u een vacature beschikbaar hebt voor een GVO-functionaris.
Hier hoort geen komma. De openingsalinea vind ik een beetje saai, maar niet fout. Maar in plaats van "wil ik mij graag kandidaat stellen" zou ik liever iets zeggen waaruit je enthousiasme voor de functie blijkt.

Citaat:
De functie van GVO-functionaris spreekt mij sterk aan vanwege het planmatige en projectmatige karakter van gezondheidsbevorderende interventies, en mijn betrokkenheid en interesse op het gebied van welzijn en gezondheid. Op basis van mijn kennis en ervaring zie ik mogelijkheden om inhoudelijk bij te dragen aan de ontwikkeling en uitvoering van een efficiënt en effectief beleid op het terrein van gezondheidsbevordering.
Ik vind het een beetje klinken als een tekst uit een beleidsrapport. Kun je het concreter, aansprekender, persoonlijker maken? Heb je bijvoorbeeld een bepaalde werkervaring als psychologisch medewerker met een planmatige/projectmatige interventie (i.t.t. reageren op een cliënt met problemen)?

Citaat:
verzorgde ik informatie avonden.
informatieavonden.
__________________
René
Met citaat reageren