Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 augustus 2011, 01:01
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabant Bekijk bericht
vacature Keuken Medewerker
Misschien schrijft de werkgever het zo in de vacature, maar de juiste spelling is 'keukenmedewerker', zonder spatie en volgens mij ook zonder hoofdletters. Zie Sollicitatie brief: de meestgemaakte spelfout.

Evenzo is het functieomschrijving in plaats van functie-omschrijving, want 'eo' is geen klinkerbotsing.

Citaat:
internetsite
Harry Mens heeft het daar ook altijd over, maar het is toch echt een website.

Citaat:
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden die genoemd worden in de functie-omschrijving lijken sterk op de taken die ik tijdens mijn vorige baan ook had, hier heb ik dus al enige ervaring mee.
Relevante werkervaring, dat is belangrijk! Probeer dit wat specifieker te maken (welke taken?) en de bewering aan te tonen met de STAR-methode.

Citaat:
Het werken met voedsel en vooral het afwisselende werk is wat mij zo goed bevalt in horeca. Ik heb dan ook besloten hierin door te gaan.

Daarom heb ik gekozen voor een vervolgopleiding horecaondernemer/-manager, waarmee ik in september zal beginnen.
Dit vind ik geen logische overgang, terwijl 'Daarom' dat wel suggereert. Dat werken met voedsel je goed bevalt is prima, maar ondernemer/manager is iets anders. Dat is werken met geld, administratie, overheidsregels, leveranciers, banken, klanten, werknemers en andere narigheid.

Wat bedoel je hier te zeggen?
__________________
René
Met citaat reageren