Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 7 oktober 2007, 21:37
siesse siesse is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 8
siesse is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief secretaresse gezondheidszorg

Wie wil mijn brief eens van commentaar voorzien? Daarnaast heb ik twee vragen: in hoeverre vertel je in je solliciatiebrief over je vorige baan, in deze wel relevant, of zet je dat alleen in je CV? Daarnaast staat in de advertentie dat je de brief moet richtten aan P&O. Nu weet ik wel de naam van de leidinggevende. Moet ik die noemen of niet? Wie weet raad?
Alvast bedankt.

xxxx
Dienst personeel en opleiding,
Postbus xxx
xx xx xx.

Plaats, 5 oktober 2007

Naam
Straat + huisnummer
PC + Straat

Betreft: sollicitatie vacature secretaresse (aanvullende info)
vacaturenummer xxxx

Geachte heer/mevrouw,

Op het intranet zag ik de vacature secretaresse staan. Toen ik deze vacature las werd ik meteen enthousiast. Ik reageer daarom ook graag op deze vacature.

Mijn werkzaamheden als secretaresse zijn begonnen bij de provinciexxx op de afdeling xxxxx. Telefoon beantwoorden, mensen ontvangen, archiveren, notuleren, agendabeheer en correspondentie zijn enkele van de taken die ik voor het hoofd van deze afdeling heb verricht.

Sinds januari 2002 werk ik als secretaresse bij het (afdeling )van xxx te (plaats). Het werk op het (afdeling) is zeer divers. Het omvat zowel het contact met de cliënt voor het maken van afspraken of het beantwoorden van (telefonische) vragen, alsmede de secretariële ondersteuning van de behandelaren. Tevens biedt deze afdeling overzicht binnen de organisatie door de verschillende contacten met andere afdelingen.

Gedurende vier jaar ben ik secretaresse geweest van xx (project ter bevordering van de arbocuratieve samenwerking in xxx). De contacten met de verschillende beroepsgroepen waaronder; huisartsen, bedrijfsartsen en paramedici hebben mij een bredere kijk op de zorgverlening in xxx gegeven.

Graag zou ik in aanmerking komen voor deze vacature. Tot op heden zijn tevens alle xxxxontacten via het (afdeling) verlopen. Zelf heb ik dat altijd een als een enorme meerwaarde van mijn werk ervaren. De ervaringen die ik hiermee heb opgedaan lijken mij relevant voor de functie die u aanbiedt. Het lijkt mij een uitdaging bij te dragen aan een zelfstandige xxxxdienst binnen xxxx.

Ik hoop dat ik u overtuigd heb, dat ik enthousiast ben en graag de xxxdienst wil ondersteunen.

Natuurlijk ben ik bereid een en ander in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Met vriendelijke groet,




(naam)
(naam voluit)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief juridisch secretaresse csaenen71 Sollicitatiebrief en cv 1 4 september 2007 08:19
Sollicitatiebrief secretaresse / assistent-makelaar, ik mis wat Margriet28 Sollicitatiebrief en cv 6 13 mei 2007 15:50
Sollicitatiebrief + cv medisch secretaresse Astrid van de Velde Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 16:10
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 19:52
Sollicitatiebrief secretaresse. Graag commentaar Sanne123 Sollicitatiebrief en cv 2 11 oktober 2006 22:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon