Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 29 november 2012, 21:46
miesje26miesje miesje26miesje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 november 2012
Berichten: 17
miesje26miesje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor Sociaal Maatschappelijk Werk

Wie o Wie kan mij helpen? Ik ben student en bijna klaar met mijn opleiding. Ik volg de opleiding 1 dag in de week vandaar dat ik nu al 28 uur kan werken...Ik ben heel slecht in sollicitatiebrieven te schrijven. Dus alle kritiek is welkom.... help me pleaseee


Geachte mevrouw xxx,

Vol belangstelling las ik de advertentie van woonbegeleider op uw website *******. Graag reageer ik dan ook op uw vacature.

De afgelopen zes jaar ben ik werkzaam geweest in de secretariële werkkring. Ik ben een persoon die mezelf graag dienstbaar wil maken voor de samenleving. Deze aspecten miste ik voornamelijk in mijn huidige werk. Met deze reden ben ik in maart 2012 de opleiding Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening aan het opleidingsinstituut Capabel te Rotterdam gestart. Op 1 maart 2013 rond ik mijn opleiding af, mijn volgende doelstelling is om in september 2013 te starten met de deeltijdopleiding HBO Maatschappelijke Werk.

De reden van mijn sollicitatie is dat de functie omschrijving van woonbegeleider mijn persoonlijke voorkeur geniet. Het lijkt mij een uitdagende functie die goed aansluit bij mijn huidige opleiding, maar ook omdat de doelgroep mij erg inspireert.

Ik ben extreem leergierig, communicatief vaardig en stressbestendig. Ik bezit een hoge mate van inzet, verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen. Ik heb geleerd dat ik zelfstandig kan werken maar ook goed in een teamverband functioneer. Ik beschik over een organisatievermogen , kan goed luisteren en motiveren en heb geleerd in mijn opleiding competenties om kritisch naar mijn eigen gedrag en het effect daarvan op andere te kijken. Ik vind het leuk en belangrijk om "mee te denken" en eigen ideeën te kunnen ontwikkelen en te realiseren. Opdrachten verricht ik altijd met grote inzet en ben pas tevreden met een uitstekend eindresultaat. Verder heb ik een flexibele werkhouding en ben inzetbaar voor onregelmatige werktijden, weekenden en slaapdiensten. De Nederlandse taal beheers ik zowel in woord als in geschrift goed.

De functie woonbegeleider, zie ik als een ideale start en een uitstekende uitdaging om mijn loopbaan voort te zetten. Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Ik zie uw reactie met veel belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,



xxxx
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief maatschappelijk werk, feedback gevraagd Ilona3103 Sollicitatiebrief en cv 0 13 juli 2010 16:09
Sollicitatiebrief maatschappelijk werker groentje Sollicitatiebrief en cv 9 10 september 2009 21:22
Sollicitatiebrief stage maatschappelijk werk steph03 Sollicitatiebrief en cv 0 17 februari 2009 21:28
Sollicitatiebrief consulent werk en inkomen Lena22 Sollicitatiebrief en cv 1 7 september 2007 08:29
sollicitatiebrief maatschappelijk assistent Lore Sollicitatiebrief en cv 0 18 november 2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon