Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 oktober 2015, 12:18
FinalX FinalX is offline
Juniorlid

FinalX is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief bbl-systeembeheerder

Goedendag, ik loop vast met mijn sollicitatiebrief ik ben gediplomeerd automonteur maar mijn hart ligt bij de ict vandaar dat ik een opleiding systeembeheer niveau 4 wil gaan doen. graag zou ik hierbij wat hulp hebben mbt mijn sollicitatiebrief, en mogelijken bedrijven die een bbl leerling zoeken.

Citaat:
Graag vraag ik even van uw tijd.
Ik zag dat u een plaats heeft voor een bbl-systeembeheerder niveau 4 graag solliciteer ik op deze functie.

Mijn naam is Kevin H.... , ik ben 23 jaar en ben woonachtig in Etten-Leur. Ik wil graag de Systeembeheer niveau 4 opleiding op het Radius College in Breda Volgen dit is een eendaagse opleiding van 3 jaar. Om mij hier op voor te bereiden ben ik bezig met een Comptia A+ cursus via het LOI dit is een cursus ICT waar de volgende zaken aan bod komen, Computer hardware, Personal computers intern, Personal computers extern, Basisbegrippen, Netwerkeigenschappen, Operationele procedures, Beveiliging, Mobiele apparaten, Probleemoplossend werken

Momenteel ben ik nog werkzaam als automonteur, maar mijn hart ligt bij de ICT vandaar dat ik de opleiding Systeembeheer wil gaan doen. Op het autobedrijf waar ik nu werk ben ik regelmatig bezig met het verbeteren van de connectiviteit en het makkelijker maken van de processen op de pc, ook doe ik regelmatig navigatie systemen updaten.
Ondanks dat ik nog geen diploma’s voor ICT heb, heb ik mezelf altijd bezig gehouden met computers.
In het verleden heb ik een private game server gehost en daar had ik ook een website bij en daarvan heb ik veel geleerd. Ook draai ik een Teamspeak3 server op mijn computer zodat mensen met elkaar konden communiceren.