Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 mei 2012, 17:29
Farah Farah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 mei 2012
Berichten: 4
Farah is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief nachtreceptionist

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie een beetje van het lekkere weer genieten. Ik heb een motivatiebrief geschreven waar ik graag feedback over terug wil. Wat er beter kan etc.



Naar aanleiding van uw vacature zou ik graag in aanmerking willen komen voor de functie van nachtreceptionist bij ********. Na het lezen van de vacature op werkenineenhotel.nl ben ik erg enthousiast geworden over de functie van nachtreceptionist bij ******. Hierbij wil ik mij solliciteren voor deze vacature.

Mijn naam is Mohamud Farah en ik ben momenteel een eerstejaarsstudent Accountancy aan de Hogeschool van Amsterdam (fulltime)

De functie van nachtreceptionist bij ****** spreekt mij om diverse redenen aan. Want naar mijn mening sluiten mijn competenties en motivatie aan bij deze functie. De redenen waarom ik geschikt ben om deze vacatures te vervullen is omdat ik uitstekend zelfstandig kan werken, zeer flexibel ben en goed mijn verantwoordelijkheid kan dragen. Daarnaast ben ik leergierig. In eerdere werk ervaring heb ik vaak met doelen en deadlines moeten werken waardoor ik nu zeer doelgericht en nauwkeurig te werk ga. Ook heb ik ruimschoots ervaring met nachtwerk, aangezien ik in eerdere werkzaamheden nachtwerkzaamheden heb verricht wat voor deze functie een groot voordeel is.

Ook lijkt het me een mooie kans om bij ******** te werken. Ik heb door de jaren heen veel goede verhalen gehoord van werknemers bij *****en staat daardoor bekend bij mij als een zeer goede werkomgeving met een leuke sfeer. Het is een functie met veel verantwoordelijkheid en ik zie dit als een goede uitdaging. Daardoor wil ik graag in deze interessante organisatie aan de slag in een functie waarin ik me verder kan ontwikkelen. Verder zoek ik een baan dat ik goed kan blijven combineren met mijn studie.

Ik hoop dat deze brief een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek waarin ik meer over mezelf kan vertellen. Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn bijgevoegd Curriculum Vitae.


Met vriendelijke groet,

******


Bijlage: Curriculum Vitae


Wat vinden jullie ervan?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 mei 2012, 20:54
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk bericht

Na het lezen van de vacature op werkenineenhotel.nl ben ik erg enthousiast geworden over de functie van nachtreceptionist bij ********. Hierbij wil ik mij<< verwijderen solliciteren voor deze vacature.

Mijn naam is Mohamud Farah << staat in je cv, hoeft niet in de brief en ik ben momenteel een eerstejaarsstudent Accountancy aan de Hogeschool van Amsterdam (fulltime)

De functie van nachtreceptionist bij ****** spreekt mij om diverse redenen aan. Want naar mijn mening sluiten mijn competenties en motivatie aan bij deze functie. De redenen waarom ik geschikt ben om deze vacatures << vacature, zonder s te vervullen is omdat ik uitstekend zelfstandig kan werken, zeer flexibel ben en goed mijn verantwoordelijkheid kan dragen. Daarnaast ben ik leergierig. In eerdere werkervaring heb ik vaak met doelen en deadlines moeten werken waardoor ik nu zeer doelgericht en nauwkeurig te werk ga. Ook heb ik ruimschoots ervaring met nachtwerk, aangezien ik in eerdere werkzaamheden nachtwerkzaamheden heb verricht wat voor deze functie een groot voordeel is.

Ook lijkt het me een mooie kans om bij ******** te werken. Ik heb door de jaren heen veel goede verhalen gehoord van werknemers bij *****en staat daardoor bekend bij mij als een zeer goede werkomgeving met een leuke sfeer.<< lees deze zin eens hardop, er klopt iets niet en jij mag raden wat Het is een functie met veel verantwoordelijkheid en ik zie dit als een goede uitdaging. Daardoor wil ik graag in deze interessante organisatie aan de slag in een functie waarin ik me verder kan ontwikkelen. Verder zoek ik een baan dat ik goed kan blijven combineren met mijn studie.

Ik hoop dat deze brief een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek waarin ik meer over mezelf kan vertellen. Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn bijgevoegd curriculum vitae.


Met vriendelijke groet,

******


Bijlage: Curriculum Vitae
Zoals je kunt zien heb ik 1 en ander in rood aangegeven, lees je brief nog eens goed door, ik vind hem namelijk niet fijn lezen op 1 of andere manier.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 juni 2012, 01:31
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danjel Bekijk bericht
Zoals je kunt zien heb ik 1 en ander in rood aangegeven, lees je brief nog eens goed door, ik vind hem namelijk niet fijn lezen op 1 of andere manier.
Thanx man. Ga er zo even naar kijken. Was namelijk een brief die ik snel heb geschreven. Maar dankjewel voor je feedback & correcties!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 juni 2012, 09:49
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Thanx man = vrouw . Ga er zo even naar kijken. Was namelijk een brief die ik snel heb geschreven. Maar dankjewel voor je feedback & correcties!
Zo kun je maar eens zien dat even een snelle brief maken niet echt werkt. Lees eens wat brieven op het forum, misschien doe je nog wat leuke ideetjes op
En laat je nieuwe brief nog eens lezen.
Succes!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 2 juni 2012, 15:31
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Smile

Er zit paar kleine foutjes in...kijk naar wat voorbeelden op internet.
voor de rest ziet er goed uit.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 7 juni 2012, 14:36
Farah Farah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 mei 2012
Berichten: 4
Farah is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danjel Bekijk bericht
Zo kun je maar eens zien dat even een snelle brief maken niet echt werkt. Lees eens wat brieven op het forum, misschien doe je nog wat leuke ideetjes op
En laat je nieuwe brief nog eens lezen.
Succes!
Haha neem me niet kwalijk! Is een gewoonte!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ross Bekijk bericht
Er zit paar kleine foutjes in...kijk naar wat voorbeelden op internet.
voor de rest ziet er goed uit.
Ja dank je wel. Ga er zo even goed voor zitten...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 10 juni 2012, 23:41
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk bericht
Haha neem me niet kwalijk! Is een gewoonte!



Ja dank je wel. Ga er zo even goed voor zitten...
Let ook goed op spelling!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon