Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 januari 2009, 22:15
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Geen ideeën meer: welke kant moet ik op?

Ik ben nu 27 jaar, ben WO opgeleid (talenstudie). Na mijn studie zag ik iets redactioneels of in de communicatie/marketing wel zitten, iets waar ik mijn ideeen en creativiteit in kwijt zou kunnen. Omdat het niet lukte om hier een baan in te vinden, ben ik uiteindelijk in een administratieve functie terecht gekomen. Na 8 maanden heb ik uit pure ellende ontslag genomen..

Hierna heb hard mijn best gedaan om werk in de richting van webredacteur / webbeheerder te vinden en mijn volgende baan leek perfect: teksten schrijven, websites ontwikkelen en promotiemateriaal bedenken. Helaas heb ik deze baan maar een jaar volgehouden, wegens de ontzettend negatieve sfeer binnen dat bedrijf, waar communicatie en samenwerking niet in het woordenboek voorkwamen.

Nu ben ik sinds een paar maanden aan een nieuwe baan als webbeheerder begonnen, maar vanaf dag 1 valt de baan me enorm tegen. Er is te weinig werk en ik heb het gevoel dat ik stil sta, voel me nutteloos. Meerdere gesprekken met mijn leidinggevende hebben niks opgeleverd. Ik zie er elke dag tegenop om de hele dag alleen maar achter de computer te zitten.. Het liefst wil ik buiten zijn. Ik ben creatief, goed in het verzinnen van oplossingen, maar momenteel lijken mijn goede ideeen opgedroogd te zijn.

Heb ik eindelijk de baan waar ik een hele tijd naar gestreefd heb, valt die enorm tegen! Ik betwijfel of ik weer een soortgelijke functie wil. Misschien moet ik mijn geluk in een hele andere sector gaan zoeken, maar waar dan?

Kortom: ik zit helemaal vast. Hoe kom ik hier uit? Hoe word ik gelukkig in mijn werk?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 februari 2009, 19:03
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Geen ideeen meer: welke kant moet ik op?

Hoi,

Dat klinkt als een gezonde instelling: je weet aardig wat je wilt kwa werk, wilt werken met positieve collega's en niet op een vaste werkplek. Iets creatiefs met teksten. Als ik jou was zou ik bij dit bedrijf m'n best blijven doen, maar thuis voor mezelf uitvogelen wat ik nu écht tot in detail graag zou willen doen en hoe ik daar zou kunnen komen. Alle belangrijke punten op papier zetten en kijken hoe ik dat zou kunnen vinden of eraan zou kunnen werken.

Of gewoon verder solliciteren ondertussen. Misschien heb je wel enorm pech gehad en zou je kieskeuriger kunnen zijn in je sollicitaties?

Succes, gr, maarten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
loopbaan

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carričreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19
Wat voor baan moet ik nu zoeken? Ik weet het niet meer! :-( mindfield Loopbaanvragen 3 14 november 2007 12:16
Ik heb geen idee hoe ik verder moet Roque Santa Cruz Loopbaanvragen 5 5 december 2006 20:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon