Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 mei 2011, 15:49
aafje87 aafje87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 4
aafje87 is on a distinguished road
Standaard CV, grondig verbouwd, niet zeker of het goed is

Ik heb vandaag mijn CV verbouwd, hij was te lang. Maar ben zo bang dat hij eigenlijk nog steeds te lang is.
Omdat ik geen MBO/HBO opleiding heb gedaan moet ik alles hebben van mijn werkervaringen, dus te kort en ik heb dan het idee dat mijn werk/denk niveau niet naar voren komt.

Graag hoor ik jullie tips!

Over de lengte van mijn CV, hij past prima op 2x A4 zoals ook wordt aangegeven.

__________________________________________________ _______________
CURRICULUM VITEA


Personalia
Naam : xxxxx
Geboren : xx - xx - xxxx
Adres : xxx
0000xx xxxxx
Telefoon : xxx
E-mail adres : xxx
Burg. Staat : xxx
Rijbewijs : xxx

Opleidingen, cursussen en certificaten
2011 : WFT schade zakelijk en particulier
Diploma: Nog niet, Juni 2011 zal examen worden afgenomen
2010 : Klantgericht communiceren zowel telefonisch, schriftelijk als persoonlijk
Certificaat: Ja
2009 : Omgaan met weerstandsgesprekken aan de telefoon en voor de balie
Certificaat: Ja
2009 : Basisopleiding Pensioenen xxxx
Diploma: Ja
2008 - 2009 : Praktijk diploma boekhouden
Diploma: Nee, examen oude stijl werd na afronding studie niet meer afgenomen.
2005 : Basis opleiding Notulist
Diploma: Ja
2000 – 2004 : VMBO – TL(MAVO – D) profiel dierhouderij, xxxx Diploma: Ja


Werkervaring
Datum van - tot
xxxx
Medewerker klantcontact Pensioenen
Bij xxxx heb ik een klantcontact functie vervuld binnen de divisie pensioenen.
Hierbij waren de werkzaamheden vooral het te woord staan van deelnemers met zeer diverse vragen en het goed registreren van het gesprek.
Daarbij wordt gebruik gemaakt van verschillende systemen om het antwoord zo goed mogelijk te kunnen formuleren.
Wanneer er niet tot een antwoord gekomen kan worden zal een gesprek worden doorgeschakeld naar de 2e lijn afhandeling of wordt er door middel van een notitie bij de collega's binnen de organisatie de vraag uitgezet zodat deze op een andere afdeling het correcte antwoord kunnen formuleren.
Het proces van de notities werd door ons team nauwlettend in de gaten gehouden zodat de klant binnen de afgesproken tijd het antwoord kon verwachten op de vraag welke hij bij ons had neergelegd.
Naast de kern activiteiten van het klantcontact was ik ook verantwoordelijk voor het up to date houden van het nieuwe kennis management systeem.
Ik ben vanaf het eerste moment zeer betrokken geweest met het opzetten van het systeem evenals het input geven van vragen en antwoorden zodat deze door collega's geraadpleegd kunnen worden kan worden.
Naast het traject van het opzetten van een nieuw kennis management systeem ben ik verantwoordelijk van het maken en bijhouden van verschillende werkinstructies.
Daarbij zijn deze instructies van groot belang bij het opleidingstraject welke ook grotendeels door mij werd gegeven wanneer nodig.
Naast deze opleidingen die door mij werden gegeven was ik ook na het opleidingstraject betrokken bij de medewerkers als senior/vraagbaak en deed ik een stukje coaching van de medewerkers.


Datum van - tot
xxxx
Klanteninformatie medewerker
Werkzaam als medewerker op de klanteninformatie van xxxx.
Op de afdeling klanteninformatie behandelen we inkomende telefoongesprekken van deelnemers en werkgevers uit de sector die diensten afnemen.
Vragen varieerden van pensioenberekeningen, productinhoudelijke vragen over bijvoorbeeld de WIA verzekeringen tot het narekenen van facturen voor werkgevers.
Mochten de vragen niet meteen opgelost kunnen worden dan worden deze naar de betreffende afdelingen toegezonden om daar beantwoord te worden, dit proces werd door de medewerker strikt in de gaten gehouden.
Ook vragen per e-mail worden op dezelfde wijze behandeld.



Datum van - tot
xxxx
Administratief/ secretarieel medewerker
Werkaamheden: Het beantwoorden van telefoon, het behandelen van in- en uitgaande post en faxen, de archief werkzaamheden, notuleren bij overleggen intern of met klanten, het ontvangen van relaties, verwerking van ziekmeldingen van en het beheren van de agenda's.
Ook deed ik de facturatie en aanmaningen van de klanten, inkoop voor het bedrijf, financiele administratie verwerking voor het bedrijf en de klanten en aanmaken en uitwerken van belasting aangiftes.


Datum van - tot
Wegens de geboorte van mijn dochter ben ik deze periode thuis geweest voor de zorg van mijn dochtertje.


Datum van - tot
xxxx
1ste lijns ICT servicedesk medewerker
Het beantwoorden en registreren van inkomende problemen en vragen via de telefoon over uiteenlopende ICT producten.
Mocht het probleem te complex zijn en is er geen directe oplossing voor die gelijk vanaf de servicedesk kan worden uitgevoerd dan volgt het inschakelen van een 2de lijns afdeling.
Daarnaast het registreren volgens ITIL standaarden en het terugkoppelen naar de gebruiker voor het antwoorden of de oplossing.


Datum van - tot
xxxx.
Administratief medewerker inkoop
Bestelen van ICT gerelateerde producten voor interne klanten. Te woord staan van klanten via telefoon mochten zij vragen hebben over de bestelling, levertijden en problemen met de bestelling.
Het maken van planningen en inkoop orders plaatsen bij zowel interne als bij externe partijen.
Ook droeg ik bij aan een passende oplossing vinden bij specifieke vraagstukken en het notuleren van vergaderingen met in- en externe partijen


Automatiseringskennis, alle uitgebreide kennis

Windows 2000, XP Pro, Vista en 2007
MS office pakket PRO 2000, 2003 en 2007
Novell Groupwise en Console one
Marval
Planon
Oracle; Finance en Discover 9.1, Database en Peoplesoft
Adobe Acrobat Pro
Enterprise Administrator
Assetcenter
Citrix Metaframe
SAP
Exact; Globe, DOS, E-synergy, Online
Edge callsoftware
Attachmate EXTRA!
Workflow Workdesk

Talenkennis
Nederlands: Moedertaal
Engels: Goed
Duits: Redelijk

Andere werkzaamheden

Ik ben voorzitter bij de VvE van ons appartementencomplex. Hier verzorg ik alle correspondentie met eigenaren binnen de vereniging en naar externe relaties toe. Ook zit ik de jaarlijkse vergaderingen voor.

Hobby's

Daarnaast heb ik 1 grote hobby, mijn paarden. Ik ben trotse bezitter van een edele viervoeter en daar ben ik dan ook regelmatig te vinden. De activiteiten variëren van het berijden tot het verzorgen van mijn paard al dan niet samen met mijn dochter.
Ook vind ik het heerlijk om in de keuken bezig te zijn.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 mei 2011, 16:32
aafje87 aafje87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 4
aafje87 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb hem al een keer zelf bewerkt, graag dus kritiek/tips/punten op deze versie!

__________________________________________________ ________________________
CURRICULUM VITEA


Personalia
Naam : xxxxx
Geboren : xx - xx - xxxx
Adres : xxx
0000xx xxxxx
Telefoon : xxx
E-mail adres : xxx
Burg. Staat : xxx
Rijbewijs : xxx

Opleidingen, cursussen en certificaten
2011 : WFT schade zakelijk en particulier
Diploma: Nog niet, Juni 2011 zal examen worden afgenomen
2010 : Klantgericht communiceren zowel telefonisch, schriftelijk als persoonlijk
Certificaat: Ja
2009 : Omgaan met weerstandsgesprekken aan de telefoon en voor de balie
Certificaat: Ja
2009 : Basisopleiding Pensioenen xxxx
Diploma: Ja
2008 - 2009 : Praktijk diploma boekhouden
Diploma: Nee, examen oude stijl werd na afronding studie niet meer afgenomen.
2005 : Basis opleiding Notulist
Diploma: Ja
2000 – 2004 : VMBO – TL(MAVO – D) profiel dierhouderij, xxxx Diploma: Ja


Werkervaring
Datum van - tot
xxxx
Medewerker klantcontact Pensioenen
Werkzaamheden; het te woord staan van deelnemers met zeer diverse vragen over pensioenen en het goed registreren van het gesprek. Tijdens het gesprek door de gegevens uit verschillende systemen een antwoord formuleren, waren er te weinig gegevens beschikbaar dan het doorschakelen van het gesprek naar andere collega's of via een notatie de vraag binnen de organisatie uitzetten naar collega's en dit proces ook controleren
Daarnaast opzetten van een kennisbank en bijhouden hiervan. Deze expertise gebruikt voor maken werkinstructies geven van opleidingen en coachen van medewerkers als vraagbaak.

Datum van - tot
xxxx
Klanteninformatie medewerker
Werkzaamheden; beantwoorden van vragen, varierend van pensioenberekeningen, productinhoudelijke vragen over bijvoorbeeld de WIA verzekeringen tot het narekenen van facturen voor werkgevers.
Mochten de vragen niet meteen opgelost kunnen worden dan worden deze naar de betreffende afdelingen toegezonden om daar beantwoord te worden, dit proces werd door de medewerker strikt in de gaten gehouden.
Ook vragen per e-mail worden op dezelfde wijze behandeld.

Datum van - tot
xxxx
Administratief/ secretarieel medewerker
Werkaamheden: Het beantwoorden van telefoon, het behandelen van in- en uitgaande post en faxen, de archief werkzaamheden, notuleren bij overleggen intern of met klanten, het ontvangen van relaties, verwerking van ziekmeldingen van en het beheren van de agenda's.
Ook deed ik de facturatie en aanmaningen van de klanten, inkoop voor het bedrijf, financiele administratie verwerking voor het bedrijf en de klanten en aanmaken en uitwerken van belasting aangiftes.

1 februari 2007 – 31 augustus 2007
Wegens de geboorte van mijn dochter ben ik deze periode thuis geweest voor de zorg van mijn dochtertje.

Datum van - tot
xxxx
1ste lijns ICT servicedesk medewerker
Werkzaamheden; Het beantwoorden en registreren van inkomende problemen en vragen via de telefoon over uiteenlopende ICT producten.
Mocht het probleem te complex zijn en is er geen directe oplossing voor die gelijk vanaf de servicedesk kan worden uitgevoerd dan volgt het inschakelen van een 2de lijns afdeling.
Daarnaast het registreren volgens ITIL standaarden en het terugkoppelen naar de gebruiker voor het antwoorden of de oplossing.


Datum van - tot
xxxx
Administratief medewerker inkoop
Werkzaamheden; Bestelen van ICT gerelateerde producten voor interne klanten. Te woord staan van klanten via telefoon mochten zij vragen hebben over de bestelling, levertijden en problemen met de bestelling.
Het maken van planningen en inkoop orders plaatsen bij zowel interne als bij externe partijen.
Ook droeg ik bij aan een passende oplossing vinden bij specifieke vraagstukken en het notuleren van vergaderingen met in- en externe partijen


Automatiseringskennis, alle uitgebreide kennis
Windows 2000, XP Pro, Vista en 2007
MS office pakket PRO 2000, 2003 en 2007
Novell Groupwise en Console one
Marval
Planon
Oracle; Finance en Discover 9.1, Database en Peoplesoft
Adobe Acrobat Pro
Enterprise Administrator
Assetcenter
Citrix Metaframe
SAP
Exact; Globe, DOS, E-synergy, Online
Edge callsoftware
Attachmate EXTRA!
Workflow Workdesk

Talenkennis
Nederlands: Moedertaal
Engels: Goed
Duits: Redelijk

Andere werkzaamheden
Ik ben voorzitter bij de VvE van ons appartementencomplex. Hier verzorg ik alle correspondentie met eigenaren binnen de vereniging en naar externe relaties toe. Ook zit ik de jaarlijkse vergaderingen voor.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongelukkig door nieuwe baan selena24 Loopbaanvragen 3 16 oktober 2010 02:13
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39
Help! Ik weet het niet meer! Brigitte Loopbaanvragen 13 14 mei 2008 12:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon