Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 april 2010, 20:54
TME TME is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2010
Berichten: 1
TME is on a distinguished road
Standaard Salaris junior Trafficmanager op reclamebureau: pensioenregeling bijzonder?

Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment in onderhandeling over mijn salaris bij een reclame bureau.

Zelf heb ik hier al 1,5 jaar als stagiair gewerkt als junior traffic manager 5 dagen in de week. En 21 jaar oud.

Nu is mijn stage op zijn einde en willen ze mij maar wat graag hebben, echter was het eerste voorstel dat ik kreeg 1.400,- bruto per maand.

Hier ben ik niet mee akkoord gegaan omdat ik vond dat ik na 1,5 jaar wel meer waard was. Zij hebben nu dit salaris opgekrikt naar 1.600,- bruto.

Nu hebben ze hier bij verteld dat ik ook pensioen regeling krijg en dat dat best uniek is op mijn leeftijd.

Wat vinden jullie van dit aanbod? en is een pensioen regeling op mijn leeftijd echt zo biezonder?


Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2010, 10:25
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Salaris junior Trafficmanager op reclamebureau: pensioenregeling bijzonder?

Hallo,

Gefeliciteerd met je baan! Altijd goed teken als ze je willen hebben na stage. Is trouwens stage van 1,5 jaar gebruikelijk in jouw branche?

Voor zover ik weet, starten andere pensioenregelingen met 25 jaar. Op zich leuk dat je nu pensioenregeling krijgt, maar hopelijk gaat dat niet ten koste van extra salaris. Vind 1600 bruto namelijk aan de lage kant voor 1,5 jaar ervaring.

Wat ik je trouwens wel zou aanraden, los van pensioenregeling via je baas, is om particulier voor je pensioen te gaan sparen voor je pensioen. Je bent nu nog jong en kunt ook met relatief kleine inleg behoorlijk wat geld sparen.

Zou voor pensioenregelingen en salarisindicatie even verder googlen.

Succes!

Rosina
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoeveel salaris als junior accountmanager bij een reclamebureau? Reynaldo Salaris 10 12 september 2011 20:00
Salaris als leerling OK Deezjuh Salaris 2 8 april 2010 14:31
Vergelijken salaris met en zonder pensioenregeling Anke Salaris 1 25 december 2009 10:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon