Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 januari 2008, 20:04
paleo paleo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Berichten: 8
paleo is on a distinguished road
Standaard Kan iemand naar mijn sollicitatiebrief kijken?

Geachte heer of mevrouw,

Op uw internetsite valt te lezen dat de bedrijfscultuur van **** met drie woorden omschreven wordt: Openheid, servicegerichtheid en betrokkenheid. Met deze uitgangpunten als basis werken bijna ***duizend mensen aan de levering van **** aan ****huishoudens. Deze gigantische schaal maakt het noodzakelijk dat elke medewerker zijn uiterste best doet om zo efficiënt mogelijk zijn taken uit te voeren. Mensen die creatief naar oplossingen zoeken, experts zijn in hun vakgebied en een flexibele instelling hebben. Kortom, iemand als ik waar dit functieprofiel goed op van toepassing lijkt te zijn.

Als leerling monteur bij ****heb ik al een jaar ervaring op het gebied van laagspanning. Dit werk is mij enorm goed bevallen en ik voel mij dan ook verbonden met uw organisatie. Door mijn kennis en vaardigheden goed te gebruiken ben ik hier in staat gebleken de werkzaamheden naar ieders tevredenheid uit te voeren. Mijn bereidheid mij verder te ontwikkelen blijkt daarnaast uit de diverse cursussen en opleidingen die ik gevolgd heb en waar ik nog steeds mee bezig ben. Mijn flexibele instelling maakt afwisselende diensten op onregelmatige tijden voor mij geen enkel probleem.

Naast de bedrijfscultuur, zoals deze hierboven beschreven is, spreekt mij de collegialiteit bijzonder aan. Ook de mogelijkheden je verder te ontwikkelen in je werk en als persoon zijn bij *** aanwezig en er worden goede arbeidsvoorwaarden geboden. Met veel plezier zou ik dan ook graag bij jullie aan de slag gaan om bij te dragen aan verdere ontwikkeling van ****.


Heel graag licht ik deze brief en mijn drijfveren nader toe in een gesprek. Hiervoor zal ik binnenkort nog contact met u opnemen.


Met vriendelijke groet,

*****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2008, 22:47
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand naar mijn sollictatiebrief kijken?

Hoi Paleo,

Ik vind dit een brief die me heeft geboeid van begin tot eind.

Wellicht niet geheel volgens het AIDA-model, maar wel goed.

Succes ermee.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 januari 2008, 00:46
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand naar mijn sollictatiebrief kijken?

Op welke functie reageer je eigenlijk? Dat kan ik niet uit je brief opmaken.
Het is wel verstandig om dat in je brief te vermelden. Als het bedrijf meerdere vacatures heeft uitstaan, kan het niet vermelden van de functie waarop je solliciteert tot verwarring leiden.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 januari 2008, 04:12
paleo paleo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Berichten: 8
paleo is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand naar mijn sollictatiebrief kijken?

Hoi Marieke,

De functie waarop ik solliciteer staat bovenaan de brief; laagspannings monteur .

Dank voor je reactie!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Mijn eerste sollicitatiebrief jacqy Sollicitatiebrief en cv 7 2 december 2008 11:36
Zou iemand naar mijn sollicitatiebrief willen kijken neirod Sollicitatiebrief en cv 10 6 oktober 2008 22:14
sollicitatiebrief functie directiesecretaris Tiramisu Sollicitatiebrief en cv 4 9 december 2007 23:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon