Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 februari 2012, 20:09
SusanR SusanR is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2012
Berichten: 2
SusanR is on a distinguished road
Standaard Stage ook parttime te doen (HBO Psychologie)?

Hoi allemaal,

Ik heb vroeger mijn propedeusse Pedagogiek gehaald en ben daarna gestopt. Ik wil nu graag toegepaste Psychologie gaan studeren. Alleen werk ik op de boekhouding 3 dagen in de week. Ik heb ook nog 2 jonge kinderen. Nu heb ik alles volledig uitgezocht en deeltijd gaat me lukken. Alleen zit ik een beetje met mijn eindstage.

Ten 1e heb ik dus geen relevant werk, dus zal ik gewoon ergens los stage moeten lopen. Ten 2e, wil iemand me dan wel hebben? En ten 3e, ik kan maximaal 2 a 3 dagen in de week stage lopen omdat ik ook gewoon nog 2 dagen werk (eigenlijk 3 dagen, maar ik zal dan tijdelijk 2 dagen gaan werken). Is het wel mogelijk om parttime stage te lopen? Ik wil pas over een half jaar beginnen, maar als de stage echt een probleem gaat zijn ben ik bang dat ik het op de lange baan moet schuiven en over een paar jaar nog eens moet kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben nu 30, dus ik vind het wel handig om toch wel snel te beginnen nu ik nog jong ben.

Heel erg bedankt alvast.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 februari 2012, 19:13
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

2: Gewoon gaan bellen met organisaties waar je stage zou kunnen lopen. Die vraag kunnen wij niet voor je beantwoorden.
3: Dit is een vraag voor de hogeschool en eventuele stage-organisatie. Die vraag kunnen wij niet voor je beantwoorden.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 februari 2012, 03:40
mamaatje
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard stage

Momenteel ben ik derdejaars studente toegepast psycholoog. Omdat ik zelf ook twee jonge kinderen heb volg ik de opleiding in deeltijdvorm. De stage bestaat uit 1 dag per week op de werkplek en 1 dag o.a stageverslagen schrijven. Er is op de deeltijdopleiding rekening gehouden met het feit dat de studenten al een baan hebben en daarom niet fulltime stage hoeven te lopen. Het kan inderdaad een voordeel zijn als je een baan hebt waar je je stage kan gaan lopen, maar zoals ik zei gaat het niet om een fulltime stage dus zou je het wellicht kunnen combineren naast je baan en kinderen.
Misschien heb je wat aan deze informatie.
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stage lopen voor LOI Hbo Psychologie? Jane Doe Opleiding kiezen en volgen 0 27 november 2011 15:05
HBO Toegepaste Psychologie (NTI): stage onder voorbehoud OK, kan na afloop afgekeurd? Kimz Opleiding kiezen en volgen 6 4 juli 2011 13:34
HBO Toegepaste pyschologie stage noodzakelijk? gastbezoeker Opleiding kiezen en volgen 0 16 augustus 2009 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon