Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2008, 11:21
herman11 herman11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2008
Berichten: 2
herman11 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief, commentaar graag!

Betreft: open sollicitatie

Geheel op eigen initiatief stuur ik u hierbij een open sollicitatie voor een functie binnen uw organisatie/bedrijf/stichting/instelling.
Ik zie het als een uitdaging om mijn kennis en kwaliteiten bij uw bedrijf toe te passen. De persoonlijke service en dienstverlening die bij u hoog in het vaandel staan spreken mij zeer aan.
Ik ben werkzaam bij een financiële instelling waar ik meerdere functies heb doorlopen, recentelijk als vestigingsmanager van een bankshop. Hierbij ben ik verantwoordelijk voor het kantoor zowel op omzetniveau als op personeels beleid.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn te volgen. Tevens ben ik van nature dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen.

In het bijgesloten curriculum vitea heb ik getracht een goede beschrijving te geven van mijn achtergrond en werkervaring. Indien zich in uw bedrijf nu of in de nabije toekomst een mogelijkheid voordoet, welke past bij mijn ambitie en werkervaring, dan zou ik hiervoor graag in aanmerking komen. Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Een open sollicitatie om met mijn huidige kwaliteiten een nieuwe branche binnen te komen, zit te denken aan overheid, gemeente en zorg.
Graag commentaar op mijn brief.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2008, 20:26
Kiddo Kiddo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2008
Berichten: 12
Kiddo is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief, commentaar graag!

Je bent het aanhef vergeten.

Citaat:
organisatie/bedrijf/stichting/instelling
Ik zou eerst wat onderzoek naar het bedrijf doen en uitvinden wat het precies is.

Citaat:
Hierbij ben ik verantwoordelijk voor het kantoor zowel op omzetniveau als op personeels beleid.
De zin loopt volgens mij beter als je het zo:
Hierbij ben ik voor het kantoor zowel op omzetniveau, als op personeels beleid verantwoordelijk.
of zo:
Hierbij ben ik zowel op omzetniveau, als op personeels beleid verantwoordelijk voor het kantoor.
schrijft.
Er moet sowieso een komma tussen 'omzetniveau' en 'als'

Citaat:
ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn te volgen.
Komma tussen 'opleidingen' en 'die' en tussen 'zijn' en 'te'.
Of je kan de zin veranderen door 'eventuele nodige, aanvullende opleidingen' te schrijven.

Curriculum vitae.

Het is overigens wel handig als je jouw naar ons gerichtte tekst wat duidelijker neerzet.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 juni 2008, 11:49
herman11 herman11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2008
Berichten: 2
herman11 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief, commentaar graag!

Bedankt voor de aanwijzingen, de eerste brieven zijn weg dus het kan beginnen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
semi Open sollicitatiebrief: Graag commentaar jaro Sollicitatiebrief en cv 1 29 augustus 2007 17:44
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon