Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 mei 2006, 19:24
Iceman Iceman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 2
Iceman is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief beveiligingsmedewerker, graag commentaar

Betreft: Sollicitatie Security


Stad, 02 Mei 2006


Geachte heer,

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek, met u collega solliciteer ik naar de functie van beveiligings medewerker bij uw bedrijf.

Communicatief en sociaal vaardig, representatief en stressbestendig. Dat zijn mijn kwaliteiten.
Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Wat mij in de functie als beveilings medewerker in het bijzonder aantrekt: is de afwisselende karakter van deze baan, de uitdaging, flexibel werktijden, werken in team verband.

In voorgaande werkzaamheden heb ik laten zien dat ik flexibel, zelfstandig en precies kan werken, hetgeen volgens mij in deze functie belangrijk is.


Naast het uitvoeren van de werkzaamheden vind ik een prettige werksfeer en goed contact met collega’s noodzakelijke ingrediënten voor een goede baan.


Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw securityteam versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 mei 2006, 19:42
Iceman Iceman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 2
Iceman is on a distinguished road
Standaard

Xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 mei 2006, 19:43
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiligingsmedewerker, graag commentaar

Het is "beveiligingsmedewerker" (één woord zonder spatie).
__________________
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 mei 2006, 11:22
NeuroticFish NeuroticFish is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 19
NeuroticFish is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiligingsmedewerker, graag commentaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Betreft: Sollicitatie Security


Stad, 02 Mei 2006


Geachte heer,

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek, met u collega solliciteer ik naar de functie van beveiligings medewerker bij uw bedrijf.

Communicatief en sociaal vaardig, representatief en stressbestendig. Dat zijn mijn kwaliteiten.
Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Wat mij in de functie als beveilings medewerker in het bijzonder aantrekt: is de afwisselende karakter van deze baan, de uitdaging, flexibel werktijden, werken in team verband.

In voorgaande werkzaamheden heb ik laten zien dat ik flexibel, zelfstandig en precies kan werken, hetgeen volgens mij in deze functie belangrijk is.


Naast het uitvoeren van de werkzaamheden vind ik een prettige werksfeer en goed contact met collega’s noodzakelijke ingrediënten voor een goede baan.


Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw securityteam versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Ik zou zelf een paar dingen veranderen:

"Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking."
-> Bij het lezen van het inhoudelijke aspect van de functie ben ik er van overtuigd dat mijn profiel zich hier volledig op aansluit.

"de afwisselende karakter van deze baan, de uitdaging, flexibel werktijden, "
-> Het karakter, flexibelE werktijden

"In voorgaande werkzaamheden heb ik laten zien dat ik flexibel, zelfstandig en precies kan werken, hetgeen volgens mij in deze functie belangrijk is."

-> heb ik laten zien dat ik bijzonder dynamisch, zelfstandig en precies kan werken, hetgeen volgens mij in deze functie essentieel blijkt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 juni 2008, 00:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief beveiligingsmedewerker, graag commentaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk bericht
Betreft: Sollicitatie Security


Stad, 02 Mei 2006


Geachte heer,

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek, met uw collega solliciteer ik naar de functie van beveiligingsmedewerker bij uw bedrijf.

Communicatief en sociaal vaardig, representatief en stressbestendig. Dat zijn mijn kwaliteiten.
Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Wat mij in de functie als beveilingsmedewerker in het bijzonder aantrekt, is het afwisselende karakter van deze baan, de uitdaging, de flexibele werktijden en het werken in team verband.

In voorgaande werkzaamheden heb ik laten zien dat ik flexibel, zelfstandig en nauwkeurig kan werken, hetgeen volgens mij ook in deze functie belangrijk is.


Naast het uitvoeren van de werkzaamheden vind ik een prettige werksfeer en een goed contact met collega’s noodzakelijke ingrediënten voor een goede baan.


Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw securityteam versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Bericht veranderd in goed nederlands, dank u
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief Docent Beeldende Vorming pluistervantil Sollicitatiebrief en cv 2 23 december 2006 15:38
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon