Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2007, 23:04
sabrinafalah sabrinafalah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Berichten: 1
sabrinafalah is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie naar verzorgende

Hoi allemaal ik ben momenteel 2e jaars sph studente en omdat ik voor 1 oktober een baan moet hebben grijp ik alles aan. Zouden jullie mijn sollicitatie brieven willen nalezen en me laten weten of er op of aanmerkingen zijn?
Alvast bedankt groetjes sabrina

Amsterdam, 4 september 2007

Cordaan Regio Parkstad
t.a.v. de afdeling HRM
Louwesweg 10
1066 EC Amsterdam.

Betreft:Sollicitatie naar de functie van verzorgende.


Geachte heer/mevrouw,

Ik zoek een afwisselende, creatieve en uitdagende baan waarin ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken en waar ik mijn praktijk ervaring als aanvulling voor mijn studie kan opdoen. Na het lezen van uw website kan ik constateren dat Cordaan me dit zou kunnen bieden. Graag zou ik dan ook solliciteren naar de functie van verzorgende.

Mijn naam is Sabrina...... en ik ben 23 jaar. Momenteel zit ik in het tweede jaar van de HBO opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Tot juli jongstleden was ik werkzaam bij de Kleine Johannes als oproep kracht voor 18 uur per week. Binnen deze functie was sprake van vele overeen komsten die ik ook in uw vacature terug lees. Zo kwam zowel het begeleidende als het verzorgende aspect aan bod. Ik vond het leuk om hier te werken vooral de diversiteit sprak me erg aan alleen heb ik voor het tweede jaar meer vastigheid nodig en ook de uren waren niet te combineren met mijn prive leven vandaar dat ik opzoek ben naar een andere baan. Een baan waarin ik iets kan beteken voor een ander en waar ik een goed gevoel bij heb. Ik denk dat de functie als verzorgende bij Cordaan mij dit te bieden heeft.

Ik denk geschikt te zijn voor deze functie omdat ik een gevoelsmens ben en het met bijna iedereen goed kan vinden. Ik kan me goed verplaatsen in een ander en vind het leuk om zowel in team verband als zelfstandig te werken. Bovendien vind ik het belangrijkste iets voor een ander te kunnen betekenen en het gevoel te hebben een steentje bij te kunnen dragen aan de maatschappij. Als moeder van een zoontje van bijna 2 jaar ben ik zeer bekend met het verzorgende aspect en ook bij De Kleine Johannes heb ik hiervoor de nodige ervaringen op gedaan. Tuurlijk is het moederschap een hele andere ervaring als het gaat om verzorging maar ik denk dat de basis het zelfde is.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en de instelling te weten komen en mogelijkheden voor een eventuele samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,

Sabrina
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nakijken alstublieft :p (open sollicitatie leerling verzorgende IG) Marlientje Sollicitatiebrief en cv 6 11 september 2007 23:43
Sollicitatie naar Secretaresse shirleydianna Sollicitatiebrief en cv 4 19 augustus 2007 16:35
Sollicitatie naar verkoopster smant Sollicitatiebrief en cv 7 15 februari 2007 15:03
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09
Sollicitatie bij bank, wil iemand er naar kijken manoncornelissen Sollicitatiebrief en cv 2 23 augustus 2006 18:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon