Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2007, 23:04
sabrinafalah sabrinafalah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Berichten: 1
sabrinafalah is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie naar verzorgende

Hoi allemaal ik ben momenteel 2e jaars sph studente en omdat ik voor 1 oktober een baan moet hebben grijp ik alles aan. Zouden jullie mijn sollicitatie brieven willen nalezen en me laten weten of er op of aanmerkingen zijn?
Alvast bedankt groetjes sabrina

Amsterdam, 4 september 2007

Cordaan Regio Parkstad
t.a.v. de afdeling HRM
Louwesweg 10
1066 EC Amsterdam.

Betreft:Sollicitatie naar de functie van verzorgende.


Geachte heer/mevrouw,

Ik zoek een afwisselende, creatieve en uitdagende baan waarin ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken en waar ik mijn praktijk ervaring als aanvulling voor mijn studie kan opdoen. Na het lezen van uw website kan ik constateren dat Cordaan me dit zou kunnen bieden. Graag zou ik dan ook solliciteren naar de functie van verzorgende.

Mijn naam is Sabrina...... en ik ben 23 jaar. Momenteel zit ik in het tweede jaar van de HBO opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Tot juli jongstleden was ik werkzaam bij de Kleine Johannes als oproep kracht voor 18 uur per week. Binnen deze functie was sprake van vele overeen komsten die ik ook in uw vacature terug lees. Zo kwam zowel het begeleidende als het verzorgende aspect aan bod. Ik vond het leuk om hier te werken vooral de diversiteit sprak me erg aan alleen heb ik voor het tweede jaar meer vastigheid nodig en ook de uren waren niet te combineren met mijn prive leven vandaar dat ik opzoek ben naar een andere baan. Een baan waarin ik iets kan beteken voor een ander en waar ik een goed gevoel bij heb. Ik denk dat de functie als verzorgende bij Cordaan mij dit te bieden heeft.