Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2008, 21:27
puna puna is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2008
Berichten: 4
puna is on a distinguished road
Standaard aan de slag als pwa beamte

hoi

onlangs een gesprek gehad met de pwa beamte van mijn gemeente.
ze vond mijn cv zo goed dat ze mij deeltijds bij haar wou aanwerven , ik was heel gelukkig omdat dat eigenlijk wel een functie is waarvoor men hogere studies moet gedaan hebben.. heb de mijne nooit afgemaakt.

uiteindelijk ging het niet door maar onlangs stuurt ze een mail met de aankondiging dat ze ermee stopt. De job was voor haar ver van haar woonplaats.. dus komt de job voltijds vrij.

ik was eigenlijk eerder op zoek naar een deeltijdse job (heb één kindje)maar de aard van het werk lijkt me zo boeiend dat ik het er toch op waag.
(onthaal en helpen van landurig werkzoekenden die via klusjes iets willen bijverdienen)

ik wil echt een goeie kans maken en dus een goeie brief schrijven maar ik weet echt niet goed hoe ik precies moet verwoorden wie ik ben , wat ik kan en waarom ik dit precies wil.

ook maak ik me zorgen over het feit dat ik geen hogere studies heb afgemaakt en ook wel een gat in mijn cv , ook heb ik in een speciaal statuut gewerkt na twee jaar werkloos te zijn geweest. in deze periode heb ik wel vrijwilligerswerk gedaan.

ik wil graag positief overkomen maar kan wat hulp gebruiken...

zal eerst mijn cv posten en daarna mijn brief

Mijn brief is helemaal nog niet af maar ik kan niet goed kiezen welke stijl ik wil gebruiken ... schrik niet , de brief is nog slordig

thanks!!!!!!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum Vitae.doc‎ (9,0 KB, 73x gelezen)
Bestandstype: rtf motivatiebrief pwa beamte.rtf‎ (2,3 KB, 112x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 januari 2008, 19:59
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: aan de slag als pwa beamte

Hoi puna,

Ik vind je cv er netjes uitzien. De werkzaamheden beschrijf je uitgebreid en toch helder. Ook het gat in je cv vind ik niet erg opvallend hoor.

- De opmerkingen "volgen van de lessen in het kader van het behalen van diploma" en "volgen van stages in het kader van de opleiding" zou ik schrappen (als je een opleiding volgt is het immers vanzelfsprekend dat je lessen volgt en je stages beschrijf je elders).

- Wellicht kun je na deze vermelding "05/06/06 tot 01/07/06: synergie interim" een duidelijkere functienaam noemen?

- Je gebruikt een paar keer de afkorting 'vzw'. Is dat een algemeen bekende afkorting? Zo niet, dan zou ik het ten minste een keer voluit schrijven.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een droom als Journalist, vast aan MBO... Freek36 Opleiding kiezen en volgen 22 24 oktober 2013 17:31
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 15 januari 2007 22:47
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon