Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 oktober 2012, 22:00
ciomama ciomama is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 5
ciomama is on a distinguished road
Standaard laatste controle sollicitatiebrief verkoopmedewerkster thuiszorgwinkel

Hallo,

Ik ben hier nieuw en zou graag wat feedback krijgen op mijn sollicitatiebrief. Het is al even geleden dat ik dit heb gedaan en kan merken dat het een en ander wat veranderd is. Graag hoor ik wat positieve kritiek! Alvast bedankt!

Groetjes ciomama



Ciomama
........
.......


bedrijf
T.a.v. .....
adres..


Hattem, 25 oktober 2012


Betreft: sollicitatie verkoopmedewerkster, vacaturenummer HBO144


Geachte heer van Daelen,

Naar aanleiding van uw vacature op indexwerk.com ontvangt u hierbij mijn sollicitatie met bijgevoegd cv. Ik was dan ook gelijk enthousiast toen ik uw vacature las en wil hierbij graag mijn interesse tonen voor de functie van parttime verkoopster.

Mijn naam is ***** ******* en ik ben woonachtig in Hattem. Samen met mijn man heb ik 2 dochters. Hiermee is onze kinderwens vervuld en wil ik graag weer mijn carriere oppakken. Momenteel ben ik thuis werkzaam als gastouder. Hiervoor ben ik werkzaam geweest als receptioniste/telefoniste bij CelaVita in Wezep en als verkoopmedewerkster bij Hans Snor in Hattem.

Het, door u beschreven functieprofiel, spreekt mij aan omdat er een diversiteit aan werkzaamheden in voorkomt. In mijn vorige functie als verkoopmedewerkster heb ik veel ervaring opgedaan in het omgaan met klanten en ze adviseren bij hun keuze. Ook heb ik bijbehorende werkzaamheden verricht zoals het openen en afsluiten van de winkel, het bedienen van de kassa en het aankleden van de winkel. In de functie als receptioniste heb de nodige ervaring opgedaan op het gebied van administratief werk. Dit hield onder andere in het invoeren van informatie in bestanden en het sorteren van binnenkomende email- en telefoonverkeer.

Enthousiast, sociaal en sterk communicatief zijn woorden die mij omschrijven. Mensen komen graag naar mij toe voor een luisterend oor. Ik vind het fijn om mensen te kunnen helpen. Het geeft een zeer goed gevoel om mensen te kunnen helpen om zolang mogelijk zelfstandig te blijven.

Gezien het bovenstaande weet ik dat ik geschikt ben voor de functie binnen uw bedrijf.

Graag zou ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,


****** **********

Laatst gewijzigd door René; 26 oktober 2012 om 22:06 Reden: Geanonimiseerd door echte naam te verwijderen uit brief en ondertekening
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 oktober 2012, 11:16
AnnetK AnnetK is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2012
Berichten: 8
AnnetK is on a distinguished road
Standaard

Hoi Ciomama,

De brief komt op mij wel OK over. Alleen zou je er nog meer naar kunnen werken dat je brief straks opvalt tussen de stapel andere brieven. Dat kan bijvoorbeeld door de AIDA formule er in toe te passen.
Verder zag ik een zin die mijn aandacht trok:
Graag zou ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek.

In deze zin staat twee keer het woord graag. De laatste 'graag' kan je weg laten want bij de eerste 'graag' heb je al laten merken hoe zeer je een gesprek wil.

Ik hoop dat mijn feedback je wat oplevert. En heb je nog vragen, laat maar weten!

Groetjes,
Annet
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2012, 12:26
ciomama ciomama is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 5
ciomama is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je hulp. Ik heb nogal wat moeite met de AIDA formule. En dan hoe ik dit het beste kan omzetten in juiste zinnen. Heb je misschien een voorbeeld voor mij?

Groetjes ciomama
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 oktober 2012, 20:31
AnnetK AnnetK is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2012
Berichten: 8
AnnetK is on a distinguished road
Standaard

Als je wil kan je even naar mijn brief kijken en daar iets uit proberen te halen?
Mijn brief staat onder de sollicitatie voor Leerling verzorgende IG: http://www.carrieretijger.nl/forum/s...4119#post34119

Op http://www.carrieretijger.nl/carrier...ezelf-verkopen staat de uitleg van de AIDA formule en in het rechter menu kan je ook een voorbeeld brief vinden.

Groetjes,
Annet
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 oktober 2012, 21:45
ciomama ciomama is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 5
ciomama is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel! Dit geeft me een goed idee van hoe het moet zijn! De brief voor thuiszorg moest al weg, maar voor een volgende weet ik nu wat te doen...bedankt!!!

Groetjes ciomama
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
CV en Open Sollicitatiebrief Internet Marketeer - Graag controle en commentaar Marie193 Sollicitatiebrief en cv 8 18 juni 2011 16:39
Sollicitatiebrief controle CMelaard Sollicitatiebrief en cv 3 30 maart 2011 17:59
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster schoenen/modebranche Mmy88 Sollicitatiebrief en cv 10 12 februari 2011 09:33
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster Jorieke Sollicitatiebrief en cv 2 1 december 2006 18:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon