Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2005, 00:27
yasaka yasaka is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 1
yasaka is on a distinguished road
Standaard Topper of flopper?

Na 101 sites te hebben doorlezen en 5 uur knippen en plakken ben ik tot dit resultaat gekomen, zowel positieve als negatieve commentaar is welkom.


Berlaar, 28 augustus 2005



Betreft : afgestudeerde IT-ers




Geachte



Naar aanleiding van de advertentie op de website van vdabben ik zo vrij mij kandidaat te stellen voor de bij u vacante betrekking als developer.
Rekening houdend met het door u vooropgestelde profiel ben ik ervan overtuigd een geschikt kandidaat te zijn.
Bovendien is het een uitdaging waar ik naar uit kijk.

Als jong gediplomeerde heb ik de interesse mij verder te perfectioneren in deze richting. Daarom schrikt een extra opleiding me helemaal niet af.
Ik beschik over het nodige enthousiasme en de nodige flexibiliteit, werk graag zelfstandig maar ben evenzeer bereid in team te werken.
Naast mijn opleiding informatica heb ik reeds meerdere jaren werkervaring.
De jaren waarin ik werken en studeren combineerde hebben me volharding, de mogelijkheid tot planning en doelgerichtheid bijgebracht.

Meer informatie vindt u in mijn curriculum vitae.

Vanzelfsprekend wil ik graag mijn sollicitatie verder mondeling toelichten in een persoonlijk onderhoud.



Met hoogachting,

Yasaka
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 augustus 2005, 00:56
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Wink Re: Topper OF Flopper ????

Beste Yasaka,

Welkom op dit forum! Er is vast wel iemand die commentaar wil geven op jouw brief. Maar... je moet er wel wat voor doen.

In ruil voor een gave recensie van jouw sollicitatiebrief vragen we dat jij op jouw beurt iets bijdraagt aan het forum. Als iedereen die wat haalt ook wat brengt dan houden we het feestje gaande

Wat je wilt bijdragen is helemaal aan jou. Misschien wil je een brief van iemand anders becommentariëren, of een vraag beantwoorden. Of schrijf iets in het forum over opleidingen over de opleiding die je hebt gevolgd. Dat is weer nuttig voor mensen die zich op opleidingen oriënteren.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 augustus 2005, 14:56
Myrthe Myrthe is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2005
Berichten: 18
Myrthe is on a distinguished road
Standaard Re: Topper OF Flopper ????

Hoi!

Mijn spelling is dan wel niet zo goed (zie topic onder persoonlijk ontwikkelen) maar dit is me opgevallen!

Naar aanleiding van de advertentie op de website van vdabben (spatie! en is vdab het bedrijf??)

een geschikt kandidaat te zijn (geschikte!!)

Bovendien is het een uitdaging waar ik naar uit kijk (waarom?? leg uit waarom het een uitdaging voor je is!)

Als jong gediplomeerde heb ik de interesse mij verder te perfectioneren in deze richting. Daarom schrikt een extra opleiding me helemaal niet af.(in plaats van zeggen dat iets je niet afschrikt kan je denk ik beter zeggen dat leren je geweldig lijkt, altijd positief benaderen)

Ik beschik over het nodige enthousiasme en de nodige flexibiliteit, werk graag zelfstandig maar ben evenzeer bereid in team te werken.(in een team of in teamverband)

Naast mijn opleiding informatica heb ik reeds meerdere jaren werkervaring. (toevoegen, dit blijkt bijvoorbeeld uit mijn curriculum vitae)


Succes!
Myrthe
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 augustus 2005, 19:15
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Topper OF Flopper ????

thx Myrthe voor je reactie, ik zal ten laatste woensdag nog een reactie op een nieuw geplaatst topic plaatsen Rene. Morgen heb ik namelijk herexamen :-(

VDAB staat voor Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding. Ze hebben een site met tal van vacatures net als www.monster.be.


'De geschikte' lijkt me idd wel beter dan 'een geschikte'
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 augustus 2005, 20:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Dit is het dan !

Berlaar, 29 augustus 2005


Betreft : afgestudeerde IT-ers



Geachte

Naar aanleiding van de advertentie op de website van VDAB ben ik zo vrij mij kandidaat te stellen voor de bij u vacante betrekking als developer.

Rekening houdend met het door u vooropgestelde profiel ben ik ervan overtuigd de geschikte kandidaat te zijn.
Bovendien beschouw ik deze job als een uitdaging. Dit voornamelijk omdat ik in mijn professioneel leven verder grenzen wil verleggen. Maar ook omdat ik dingen wil bereiken waarop ik trots kan zijn omwille van de kwaliteit waarmee ik ze voltooid heb.

Als jong gediplomeerde heb ik de interesse mij verder te perfectioneren in de richting tot applicatie-developer. Een extra opleiding is dan ook iets waar ik zonder twijfel aan zou beginnen.

Vervolgens beschik ik over het nodige enthousiasme en de nodige flexibiliteit, werk ik graag zelfstandig maar ben ik evenzeer bereid in team te werken.

Naast mijn opleiding informatica heb ik reeds meerdere jaren werkervaring.
De jaren waarin ik werken en studeren combineerde hebben me volharding, de mogelijkheid tot planning en doelgerichtheid bijgebracht.

Vanzelfsprekend wil ik graag mijn sollicitatie verder mondeling toelichten in een persoonlijk onderhoud.

Meer informatie vindt u in mijn curriculum vitae.



Met hoogachting,

Yasaka



Bijlage 1: Curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon