Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 25 april 2007, 18:30
steevie1976 steevie1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2007
Berichten: 2
steevie1976 is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar steevie1976 Stuur een bericht via Skype™ naar steevie1976
Standaard Ontevreden over werkomgeving

Er waren wat problemen bij de vrouwelijke collega's. Roddel en achterklap en smerige spelletjes. Eén nieuwe collega heeft een te grote mond volgens de reeds gesettelde vrouwelijk collega's die zeer goed met de directeur kunnen trouwens. Nu heeft de directeur een gesprek met alle vrouwen gezamelijk gehad. We mochten hierbij geen emotie tonen, dus niet huilen/janken. Op het werk mag ook niet gehuild worden, dan neem je maar een vrije middag en dan doe je dat thuis. Mocht hij weer zoiets merken als het vormen van twee kampen dan wordt die persoon ontslagen. Het bedrijf werd erdoor benadeeld en daarmee hijzelf. We moesten het achter ons laten en diegene die hij zou betrappen op, noem het maar polariseren, moest maar ander werk gaan zoeken... We moesten het tijdens die vergadering uiten, daarna wilde hij er nooit meer van horen.
Met deze dreigingen dwingt hij bij mij geen respect af. De dames die hier langer werken kunnen bijna niets fout doen, waaronder zijn secretaresse die bloemen krijgt voor haar verjaardag van hem en de rest niet. Diezelfde secretaresse heeft geen ruggegraat en kiest geen partij. Ze praat met alle winden mee. Hij zij dat hij heel kwaad was dat dit gebeurde en dat het zover moest komen. Wij mogen geen emotie tonen en hij dus wel. Een goede directeur laat ook zijn zwakke kant zien, durft ook zijn mening bij te stellen. Deze man trekt zijn eigen koers en wijkt daar niet vanaf. Hij schijnt vroeger nog erger te zijn geweest. Ik weet niet wat ik van dit hele gesprek moet vinden....
Daarnaast heb ik een leidinggevende die niet leiding geeft. Ik heb uitdaging nodig die hij mij niet geeft ook al weet hij dat ik dat nodig heb. Hij zet mij wel eens voor gek waar de rest ook bij zit. Daarnaast trekt hij meer naar de dames toe die hier langer zitten en zo goed met de directeur kunnen. De dames die hij leiding moet geven spreekt hij nauwelijks, waaronder ik. Ik zit hier nu bijna een jaar en heb het gevoel niets te leren/vooruit te komen. Heb meerdere keren aangekaart meer werk erbij te willen hebben. Ook bij personeelszaken en zelfs de directeur weet het, die leiding geeft over mijn leidinggevende. Ik ga sowieso niet met plezier naar mijn werk. Krijg de 40 uur alleen vol met internetten. Wat trouwens ook minder moest volgens de directeur. Hij vraagt niet waarom mensen zoveel internetten. Dat is alleen vanwege te lage werkdruk!!! Ik ben al aan het rondkijken maar wil ook niet zo maar opgeven. Wie heeft hier ervaring mee of weet raad??? Ik heb het hier niet naar mij zin!!!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar een nieuwe werkomgeving of switchen van beroep Jimjhonson Loopbaanvragen 5 10 mei 2006 11:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon