Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 februari 2008, 23:52
paleo paleo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Berichten: 8
paleo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief webontwikkelaar

Kunnen jullie aub kijken of er was fouten inzitten en of de opmaak goed is?

Enorm bedankt!

----------------------------

Betreft: Sollicitatie Webdeveloper


Geachte heer *****,


(naam bedrijf) wordt gekenmerkt door continuďteit, hoge kwaliteit en langdurige relaties met klanten, partners en medewerkers. Deze ambitieuze doelstellingen vergen een goed bedrijfsklimaat en belangrijker nog, competente medewerkers. Alleen met creatieve geesten die van aanpakken weten, kan een webtechnologie-bedrijf blijven innoveren en een goed product garanderen. Daarom bent u opzoek naar analytisch en enthousiaste medewerkers die een waardevolle bijdragen kunnen leveren. Gezien mijn hierop aansluitende profiel en ervaring, solliciteer ik met veel enthousiasme naar de functie van webdeveloper.

Al sinds de jaren tachtig ben ik in de creatieve sector werkzaam. Eerst in de muziekwereld, alwaar ik ben opgeklommen van administratief medewerker tot assistent creative manager, en later in de ICT als webmaster en webdesigner. Vooral tijdens mijn laatste banen heb ik veel ervaring en kennis opgedaan om de functie van webdeveloper naar tevredenheid uit te kunnen voeren. Ook is gebleken dat ik zowel zelfstandig als in teamverband goed presteer en een flexibele werkhouding heb. Met mijn honger naar kennis ben ik daarnaast altijd in staat gebleken goed te kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen in de ICT.

Het werken in de webtechnologie, waar ik mij uitstekend kan uiten op grafisch gebied, vind ik geweldig. Tevens werk je voor een klein maar groeiend bedrijf met een interessante klantenkring in een prettige, informele werkomgeving. Dit maakt (naam bedrijf) tot een werkgever waar ik mij graag voor zou willen inzetten. U zult dan ook wel begrijpen dat ik nog liever vandaag dan morgen bij u aan de slag zou gaan!

Graag kom ik deze brief en motivatie in een gesprek toelichten. Een uitnodiging hiervoor zie ik met bijzonder veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,


*******
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 februari 2008, 08:26
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief webontwikkelaar

Hoi Paleo,

Een sterke brief waar weinig aan veranderd hoeft te worden.

Citaat:
analytisch en enthousiaste medewerkers
analytisch moet zijn analytische

Citaat:
Vooral tijdens mijn laatste banen heb ik veel ervaring en
Dit zou een selecteur af kunnen schrikken. Waarom zou hij jou kiezen als je (waarschijnlijk) toch binnenkort weer naar een andere baas gaat?

Citaat:
Tevens werk je voor een klein maar groeiend bedrijf
Dat werken met "je" is hier niet correct. Kies bijvoorbeeld voor "Het werken bij een (...) is zeer aantrekkelijk" of een variant hierop.

Vergeet niet onder je naam nog te zetten welke bijlage je bij de brief doet. Tevens moeten beide adressen (van jou en van het bedrijf) boven de brief vermeld worden. Vergeet ook niet ruimte over te laten tussen je groet en je naam zodat je daar je handtekening kunt plaatsen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 23:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon