Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 mei 2006, 12:27
thielv thielv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 2
thielv is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief graag reactie

Geachte heer/mevrouw,

Gezien mijn opgedane werkervaring bij banken zou ik graag in aanmerking voor een functie binnen uw kantoor.

In mijn vorige functies was ik werkzaam als applicatie manager, systeembeheerder, helpdesk medewerkster en administratieve medewerkster bij de Rabobank en Aruba bank. Door deze functies binnen de bank heb ik veel administratieve ervaring opgedaan en kennis van banksystemen. Ook heb ik cursussen gevolgd op gebied van automatisering en klantsystemen. Daarom wil ik graag in aanmerking komen voor een functie binnen uw kantoor.

Door de uitbesteding van de automatiseringsafdeling moest ik helaas vertrekken bij de Rabobank. Graag wil ik terug in een administratief functie.

Zowel bij Rabobank als bij Aruba Bank was het vaak ontzettend druk, zodat ik heb geleerd om netjes en snel te werken. Ik ben leergierig en ben altijd bereid om iets nieuws te leren. Daarnaast vind ik het belangrijk om altijd vriendelijk te blijven voor de klanten. Bij beide bedrijven werden hoge eisen gesteld aan de klantvriendelijkheid. Daarnaast ben ik iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en het belangrijk vindt dat de klant met zijn vraag goed geholpen wordt. Ik werk graag in teamverband maar kan daarnaast ook goed zelfstandig werken

Ik ben per direct beschikbaar voor een fulltime functie, maar ook parttime en tijdelijk werk is welkom.

Tot slot nog enkele kernwoorden die bij mijn karakter passen; analytisch, gedisciplineerd, flexibel, klantgerichte houding, goed zelfstandig en in team verband werken, stressbestendig.

Ik hoop dat mijn brief aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek voor een toelichting op mijn open sollicitatie. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 mei 2006, 16:40
Brigitte70
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie brief graag reactie

Zowel bij Rabobank als bij Aruba Bank

Zou dit niet moeten zijn...bij de Rabobank als bij de Aruba bank? Er staan wel een aantal spelfouten. In de eerste alinea staat er 3 x administratie onder elkaar. Kun je het niet anders omschrijven of een anders zinsopbouw gebruiken? Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 mei 2006, 12:02
Ivo Ivo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 5
Ivo is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie brief graag reactie

Geachte heer/mevrouw,

Gezien mijn opgedane werkervaring bij banken zou ik graag in aanmerking komen voor een functie binnen uw kantoor. (zinsopbouw)

In mijn vorige functies was ik werkzaam als applicatie manager, systeembeheerder, helpdesk medewerkster en administratieve administratief medewerkster bij de Rabobank en Aruba bank. Door deze functies binnen de bank heb ik veel administratieve ervaring opgedaan en kennis van banksystemen. Ook heb ik cursussen gevolgd op gebied van automatisering en klantsystemen. Daarom wil ik graag in aanmerking komen voor een functie binnen uw kantoor.=> wil je in in aanmerking komen omdat je dingen kan, of omdat je goed bent, misschien is het beter: Naar mijn mening sluiten mijn competenties en ervaring aan bij de vacature.

Door de uitbesteding van de automatiseringsafdeling moest ik helaas vertrekken bij de Rabobank. Graag wil ik terug in een administratief administratieve functie. (Zinsopbouw kan beter)

Zowel bij Rabobank als bij Aruba Bank was het vaak ontzettend druk, zodat waardoor ik heb geleerd om netjes en snel te werken. Ik ben leergierig en ben altijd bereid om iets nieuws te leren 2x leergierig?. Daarnaast vind ik het belangrijk om altijd vriendelijk te blijven voor(tegen/naar?) de klanten. Bij beide bedrijven werden hoge eisen gesteld aan de klantvriendelijkheid. Daarnaast ben ik iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en het belangrijk vindt dat de klant met zijn vraag goed geholpen wordt. Ik werk graag in teamverband maar kan daarnaast ook goed zelfstandig werken

Ik ben per direct beschikbaar voor een fulltime functie, maar ook parttime en tijdelijk werk is welkom.

Tot slot nog enkele kernwoorden die bij mijn karakter passen (die op mij van toepassing zijn) ; analytisch, gedisciplineerd, flexibel, klantgerichte houding, goed zelfstandig en in team verband werken, stressbestendig.

Ik hoop dat mijn brief aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek voor een toelichting op mijn open sollicitatie. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.



Met vriendelijke groet,


___
Naar mijn mening ziet je brief er redelijk, ik zou bepaalde zinnen nog eens goed bekijken, de opbouw is niet altijd goed. Als je de zinnen goed opbouwt is het een prima brief voor deze open sollicitatie.

Succes met je sollicitatie.

Groet,

Ivo
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 mei 2006, 21:45
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie brief graag reactie

Door de uitbesteding van de automatiseringsafdeling moest ik helaas vertrekken bij de Rabobank. Graag wil ik terug in een administratief administratieve functie.

Kun je ook weglaten. Dit is iets wat je nieuwe werkgever niet direct hoeft te weten en het mag zeker geen motivatie zijn om ergens anders te gaan solliciteren. Je krijgt dan absoluut de vraag of je wel had gesolliciteerd als je je baan niet kwijt zou raken.

Succes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 mei 2006, 23:30
thielv thielv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 2
thielv is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie brief graag reactie

Bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatiebrief Stage Kapsalon. Graag Commentaar. Dnewby Sollicitatiebrief en cv 0 18 februari 2010 11:11
Graag feedback op open sollicitatiebrief SjaccoPopino Sollicitatiebrief en cv 2 1 oktober 2009 21:28
Graag reactie open sollicitatie sponsorafdeling Harrie21 Sollicitatiebrief en cv 0 10 september 2008 15:43
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon