Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 april 2007, 21:08
Aylin Aylin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 april 2007
Berichten: 1
Aylin is on a distinguished road
Standaard weet het even niet meer..

Hallo mensen,

Ik plaats meteen maar een bericht, je kan wel zeggen dat ik het even niet meer weet..
Waarom niet? Ik zal het proberen uit te leggen

Een paar jaar geleden heb ik te horen gekregen dat ik endometriose heb (kort gezegd,ik moet er dus voor kiezen om binnen 12 maanden zwanger te raken)
Goed mijn vriend en ik hebben hier goed over nagedacht en hebben we toen dus uiteindelijk voor gekozen om zwanger te raken..
Maar er is een maar..we zijn nu een tijdje bezig en het wil nog niet echt..

Daarnaast is er nog een maar ik zou heel graag weer een opleiding volgen (heb afgelopen zomer mijn MBO SPW 4 afgerond)

Nu zou ik heel graag naar creatieve therapie willen gaan..
In mijn woonplaats kan dit alleen voltijd..
Kan ik dit combineren??
Kan ik al zwanger een voltijd opleiding volgen?
En hem daarna afronden?
IK weet heus dat je eigen discipline moet hebben enz.. maar ik weet dat er heel veel verandert als je zwanger raakt enz..
Wat mijn gevoel zegt?? Serieus ik weet het niet meer.. wel niet, wel niet, wel niet, aan alles zit een voor en na deel..
het is moeilijk..

Daarnaast werkt mijn vriend ergens waar hij het niet echt meer naar zijn zin heeft en verdient hij ook niet bakken met geld..
Toch is het moeilijk want je moet eigenlijks een keuze maken, je wilt het heel graag, toch wil je nog meer.. enz enz enz
en als je er niet voor kiest loop je misschien het risico dat het nooit meer kan, een kleine van jou en mij..



ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Alvast bedankt!!

Liefs Aylin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 april 2007, 12:32
asian_girl1980 asian_girl1980 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 5
asian_girl1980 is on a distinguished road
Standaard Re: weet het even niet meer..

Hai Aylin,

Als je zwanger bent, komt er wel wat bij kijken hoor...Maar waarom informeer je niet bij de school of je zwangerschap kan combineren met je studie.

Je krijgt namelijk tentamenmomenten en je moet uitstel gaan vragen op een gegeven moment. Maar ik denk dat het best goed te doen is hoor....tot op een gegeven moment je niet meer kan. 7/8/ 9 maaanden zwangerschap. Je kan dan amper lopen met je grote buik. En dan moet je ook nog bedenken hoe je je studie voortzet na de geboorte van je kindje, hoe regel je de opvang van je kindje. Ik zeg je eerlijk maak het jezelf niet te moeilijk, hoor! Maar ik studeerde ook een korte tijdje tijdens mijn zwangerschap. En het ging eigenlijk best goed. succes!

www.studerendemoeders.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Bezieling en Geboorte Darluz Loopbaanvragen 34 18 oktober 2006 16:35
Academie voor Kunst en Vormgeving, door de ogen van een oud-student forumbeheerder Opleiding kiezen en volgen 0 8 september 2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon