Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 januari 2007, 20:08
MizzFizz MizzFizz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 3
MizzFizz is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Beste allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het nakijken van deze sollicitatiebrief, volgens mij zit ie wel redelijk netjes in elkaar maar 4 ogen zien meer dan 2 natuurlijk.

Alvast bedankt.


xxMijnAdres:xx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx

xAdres Bedrijfx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx

Betreft: Vacature op xxxxxxxxxxxxxx

Harderwijk, 24 januari 2007

Geachte heer / mevrouw,

Na aanleiding van een affiche die ik op 1 van jullie auto’s zag prijken werd mijn interesse geprikkeld. En ben ik gaan rondkijken op jullie website. Waarbij natuurlijk de vacature pagina niet werd overgeslagen.

Graag wil ik daarom middels deze brief solliciteren voor de functie van telefoniste / receptioniste.

Sinds september 2005 werk ik in een gecombineerde baan van beveiligingsmedewerkster en receptioniste / telefoniste. Ondanks dat ik geen opleiding heb voor receptioniste / telefoniste vind ik dat werk toch het leukst om te doen en ligt het me erg goed. In de tijd dat ik nu als receptioniste / telefoniste werkzaam ben heb ik veel (bij)geleerd over de gang van zaken op een receptie post. En heb ik mij binnen het bedrijf waar ik mijn werk nu uitvoer omhoog weten te werken van beveiligingsmedewerker tot volwaardig receptioniste / telefoniste.

Ondanks dat ik geen 9 tot 5 mentaliteit bezit is het werken voor een beveiligingsbedrijf zo onregelmatig dat ik opzoek ben naar wat vastigheid in de zin van de te werken uren en dagen. Waarbij ik hoop dat xxxxxxxxxxxxxx daarbij de juiste partner is.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Hoogachtend,
xxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 januari 2007, 22:09
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Hierbij een paar taalverbeteringen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MizzFizz Bekijk bericht

Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van een affiche die ik op een van uw auto’s zag prijken werd mijn interesse geprikkeld. En ben ik gaan rondkijken op uw website. Waarbij natuurlijk de vacaturepagina niet werd overgeslagen.

Graag wil ik daarom door middel van deze brief solliciteren op de functie van telefoniste / receptioniste.

Sinds september 2005 werk ik in een gecombineerde baan van beveiligingsmedewerkster en receptioniste / telefoniste. Hoewel ik geen opleiding heb voor receptioniste / telefoniste, vind ik dat werk toch het leukst om te doen en ligt het me erg goed. In de periode waarin ik nu als receptioniste / telefoniste werkzaam ben heb ik veel (bij)geleerd over de gang van zaken op een receptiepost. En heb ik mij binnen het bedrijf waar ik nu werk omhoog weten te werken van beveiligingsmedewerker tot volwaardig receptioniste / telefoniste.

Hoewel ik geen 9-tot-5-mentaliteit heb, is het werken voor een beveiligingsbedrijf zo onregelmatig dat ik op zoek ben naar wat vastigheid in de zin van de te werken uren en dagen. Waarbij ik hoop dat xxxxxxxxxxxxxx daarbij de juiste partner is.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Hoogachtend,
xxxxxxxxxxxxxx
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 januari 2007, 11:30
MizzFizz MizzFizz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 3
MizzFizz is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Beste Rene,

Heel erg bedankt voor het nakijken/verbeteren van mijn brief, zo loopt hij inderdaad veel beter. Ik ga mijn brief aanpassen en posten..

Groeten,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 januari 2007, 20:25
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Hoi Missfizz,

Je zegt dat je je hebt opgewerkt naar volledig receptioniste. Heel goed, maar je nieuwe werkgever wil daarna horen wat dat voor zijn bedrijf betekent.
Je kunt er iets aanplakken in de vorm van:

"Nu ik deze taak volledig beheers ben ik toe aan een nieuwe uitdaging waar ik mijn huidige kennis en kunde kan inzetten maar zeker ook wil uitdiepen"

Je zegt dan dat je nog niet uitgeleerd bent en dat is een pré.

Succes met je sollicitatie.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 januari 2007, 20:39
MizzFizz MizzFizz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 3
MizzFizz is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Dank je wel alleen de brief is al de deur uit maar dat kan ik eventueel in een gesprek aanknopen. Het is niet zo dat ik nu volledig receptioniste ben maar beveiligingsmedewerker die recepte taken uitvoer, ik hoop dat die boodschap wel over gekomen is bij het bedrijf waar de brief heen is gegaan.

Nou ja we hopen er maar het beste van.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste Tamara23 Sollicitatiebrief en cv 7 24 februari 2007 14:43
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste conny Sollicitatiebrief en cv 2 17 oktober 2006 15:33
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste saida_salmi Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2006 11:00
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste pinkfan Sollicitatiebrief en cv 4 17 juni 2006 23:54
Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste pinkfan Sollicitatiebrief en cv 1 8 juni 2006 20:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon