Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 4 februari 2009, 15:38
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Smile Advies gevraagd

Goede middag/avond/ochtend

Ik ben nu al enige weken bezig met brieven schrijven. Hoewel mijn brieven nu minder droog zijn lijkt de inhoud steeds gekunstelder, ook heb ik wat afgeweken van de standaard indeling.
Er zitten een paar woorden in die volgens sommige adviseurs op dit forum NOT DONE zijn (zoals stressbestendig en enthousiast) maar weet niet zo goed hoe ik dit anders op moet lossen. Hoewel ik wel bestaande brieven als inspiratie gebruik hoop ik niet dat deze brief niet geknipt en geplakt overkomt. heeft iemand een mening of suggesties?

Geachte heer/mevrouw ............

...(naam instelling) vertaalt maatschappelijk relevante vragen naar een beleidsstrategisch en evaluatief onderzoek. Deze alertheid ten aanzien van ontwikkelingen vormt de basis voor een efficiënt afgestemd beleid, waarbij tevens de belangen en perspectieven van betrokken partijen kunnen worden meegenomen. Vanwege mijn opleiding, werkervaringen en grote affiniteit met sociaal wetenschappelijk onderzoek, wil ik graag als onderzoeker een bijdrage leveren aan uitstekende vraaggestuurde analyses.

In mijn vorige functie ben ik actief geweest als psychologisch medewerker. Hier heb ik ervaring opgedaan met het opzetten en uitvoeren van onderzoeken en deze te vertalen naar een heldere rapportage. Daarnaast heb ik contacten onderhouden met diverse partijen; waaronder cliënten en wetenschappelijke instellingen. Tevens heb ik communicatie tussen relevante partijen tot stand gebracht. Ik ben in staat om zelfstandig te functioneren, maar werk ik ook graag met mensen samen. Dankzij eerdere ervaring in deze vorm van werken ben ik uitgegroeid tot een sociale en initiatiefrijke medewerkster.

Deze functie van onderzoeker spreekt mij sterk aan vanwege het verrichten en coördineren van alle stappen van een onderzoek. Daarnaast werk ik graag in een multidisciplinair veld en heb ik een grote passie voor sociaal wetenschappelijk onderzoek. Naast een brede maatschappelijke interesse vind ik de structuur van organisaties en samenwerkingsverbanden zeer interessant. Omdat ik graag nieuwe kennis opdoe en leergierig ben ingesteld, ben ik uiteraard bereid om mij binnen uw instelling verder te ontwikkelen door middel van relevante cursussen. Mijn passie voor het vak en enorme enthousiasme voor de functie van onderzoeker neem ik graag met mij mee naar ...(naam instelling)

Deze brief en mijn motivatie zou ik graag nader willen toelichten tijdens een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Referentie nachecken bij oud-werkgever: is kritisch over mij, advies gevraagd bloemje Loopbaanvragen 8 17 december 2010 15:44
Sollicitatiebrief: advies gevraagd Mo. Sollicitatiebrief en cv 3 21 januari 2009 14:24
brief HR adviseur": advies gevraagd boschje Sollicitatiebrief en cv 0 2 mei 2008 21:52
advies gevraagd open sollicitatie intern begeleider Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 2 5 juli 2006 10:09
advies gevraagd gaby Sollicitatiebrief en cv 5 31 maart 2006 18:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon