Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 4 juni 2007, 13:48
JuliaV JuliaV is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 64
JuliaV is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief projectbegeleider bij een uitgeverij

Hallo, ik heb net een brief geschreven voor de functie van projectbegeleider bij een uitgeverij. Ik ben nog niet helemaal tevreden en twijfel bij sommige dingen of ze achterwege moet laten of anders moet verwoorden.
Ik hoop dat er iemand is die me goede aanwijzingen kan geven om deze brief te verbeteren.

Verder heb ik mijn eigen briefpapier gemaakt (ziet er professioneel uit) dat heb ik gebruikt bij sollicitaties bij o.a. een reclameburo. Ik vraag me af of dat voor deze functie wel gepast is? Het is natuurlijk wel iets waarmee je opvalt.

Alvast bedankt voor de moeite!

Geachte xxx,

Met belangstelling las ik de advertentie van xxxxx in de xxx waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een projectbegeleider. Graag wil ik solliciteren naar deze functie.

De functie van projectbegeleider spreekt mij enorm aan vanwege het dynamische en afwisselende karakter van deze baan. Als projectbegeleider ben je betrokken bij alle processen die leiden tot het tot stand komen van het product. Dit lijkt mij erg boeiend. Stiekem heb ik de wens om zelf ooit een informatief boek te schrijven. Om hieraan mee te kunnen werken als projectbegeleider lijkt me dan ook een leuke uitdaging (en misschien wel de eerste stap tot het realiseren van deze wens).

Ik heb een aantal jaren met veel plezier gewerkt als (assistent) bedrijfsleidster in een kledingzaak. Naast het verkopen bestonden de werkzaamheden uit onder andere het inkopen van kleding, het afhandelen van klachten en de presentatie in de winkel verzorgen. In deze baan heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. Regelmatig werd er een beroep gedaan op mijn flexibiliteit, stressbestendigheid en gevoel voor verantwoordelijkheid.
Tijdens mijn opleiding (Hoger Laboratorium Onderwijs) heb ik geleerd accuraat te werken en goed te plannen. Daarnaast heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld. Ik werk graag zelfstandig, maar ik kan in een team ook prima functioneren.

Mijn computervaardigheden zijn uitstekend. Naast Officeprogramma’s en internet heb ik ook kennis van grafische en opmaakprogramma’s zoals Adobe Illustrator, Photoshop en Quark Xpress.

Door mijn veelzijdige achtergrond denk ik een goede kandidaat te zijn voor deze functie. Ik zou graag de kans krijgen om deze brief in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 19:52
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 17:31
Sollicitatiebrief telemarketeer bij een bank. Gaarne commentaar Der Pieter Sollicitatiebrief en cv 2 23 april 2007 18:43
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 10:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon