Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 juni 2024, 15:39
Magden.fm@gmail.com Magden.fm@gmail.com is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 mei 2024
Berichten: 1
Magden.fm@gmail.com is on a distinguished road
Post Sollicitatie brief

Beste mensen,
Zou iemand ter controle mijn sollicitatie brief willen lezen. Wie wil hier tijd voor maken en feedback willen geven. Alvast bedankt!

Geachte heer XXXXXXX,

Graag stel ik me kandidaat voor de vacature van Casemanager Verzuim bij xxxxxxxx. Met mijn achtergrond en van dertien jaar werkervaring in de HR functies ben ik zeer geďnteresseerd in deze rol. Ik ben ervan overtuigd dat ik een geschikte kandidaat ben voor deze positie.

Wat mij zo aanspreekt in deze vacature is, met een klein hecht team begeleid xxxxxx het verzuim voor de werkgevers in alle sectoren met een persoonlijk touch. Ik vind het inspirerend om samen te werken in een hechte team waar ruimte is voor veel overleggen en om te bijdragen aan het succes van gezamenlijk doel van xxxxxxxxx.

Tijdens mijn carričre heb ik diverse HR-gerelateerde taken uitgevoerd, waaronder was ik mede verantwoordelijk voor de ondersteuning en advisering van de leidinggevenden in verzuim dossiers. Ik was aanspreekpunt voor leidinggevende en arbodienst, bedrijfsarts en UWV. Ik adviseerde de leidinggevende en ondersteunde ik de casemanager en droeg zorg voor alle andere HR-gerelateerde zaken zoals de werving en selectie, onboarding, opleiding-/ontwikkeling, arbeidsvoorwaarden en verzuim.

Tevens heb ik meegewerkt onder andere het verbeteren van het tevredenheidscijfer onder de medewerkers, het verlagen van het ziekteverzuim en de succesvolle implementatie van een nieuw HR-systeem. Ook heb ik meegewerkt aan strategische HR-planning, veranderingsmanagement.

Als Casemanager Verzuim bij xxxxxxxxx kan ik mijn competenties en ervaring inzetten om een positieve impact te hebben op de organisatie. Vanuit mijn jarenlange werkervaring weet ik het belang van goed luisteren, zodat ik goed kan inspelen op de behoefte van de werkgevers en de werknemers. Ook weet ik, hoe ik mijn creativiteit en empathisch vermogen, in mijn werk kan in zetten vanuit motiverende houding. Ik geloof sterk in de kracht van bevlogen en getalenteerde medewerkers. Mijn visie op de Wet verbetering Poortwachter is dan “verzuim verdwijnt wanneer re-integratie verschijnt” Graag draag ik bij aan de Ziekte- en verzuimbegeleiding zodat de prestatie en het potentieel van de werkgevers en de medewerkers zoveel mogelijk maximaliseert. Met mijn ervaring, vaardigheden en enthousiasme ben ik ervan overtuigd een waardevolle aanwinst te zijn voor xxxxxxxxx.

Ik kijk er naar uit om in een persoonlijk gesprek mijn motivatie op de Casemanager Verzuim bij xxxxxx verder toe te lichten en te bespreken hoe mijn kwaliteiten het beste ingezet kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXXXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Grafisch vormgever, webdesigner reginn Sollicitatiebrief en cv 4 6 juni 2011 23:40
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 21:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 10:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon