|

10 april 2013, 14:36
|
Lid
|
|
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 14
|
|
Sollicitatiebrief medewerker klanteninformatie graag tips en feedback
Goedenmiddag,
Willen jullie naar mijn brief kijken. Graag hoor ik of er nog wat mist,of ik enthousiast overkom
Functie eisen:
•ervaring met het telefonisch te woord staan van klanten;
•ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking;
•uitstekende communicatieve vaardigheden;
•zeer secuur kunnen werken;
•een evenwichtige, stressbestendige en servicegerichte persoonlijkheid;
•inlevingsvermogen, vertrouwen kunnen geven aan nabestaanden;
•inzicht in bedrijfsprocessen, u overziet welke acties binnen de organisatie in gang dienen te worden gezet naar aanleiding van de afspraken die u in de systemen vastlegt;
•een flexibele inzet;
•bereidheid om, volgens een rooster, in wisselende diensten te werken, ook in de weekenden en de avond;
personalia van mij
gegevens bedrijf
Betreft: Vacature Medewerker Klanteninformatie,
Geachte heer, mevrouw,
Ik las uw advertentie op internet, en dacht dit is een baan die bij mij past. Ik wil u graag toelichten waarom.
De functie medewerker klanteninformatie spreekt mij zeer aan. Het spreekt mij aan doordat je het aanspreekpunt bent voor nabestaanden, medewerkers , externe (uitvaart) ondernemers. Dat je met z’n allen een uitvaart volgens de wensen van de nabestaanden regelt. Daarnaast doordat er ook administratieve taken bijzitten.
Mijn interesse is mede gewekt door de opleiding uitvaartverzorger die ik nu bij Docendo volg.
In mijn huidige baan alneem ik oa 112 meldingen aan,hierbij heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. Ik heb verschillende communicatiestijlen nodig om melders te woord te kunnen staan.
Stressreductie bij de melder, omgaan met stress op het moment dat ik weinig ambulances heb, past bij mij als persoon. Ik moet beslissingen binnen enkele minuten maken. Ik raak niet snel van de wijs.
Ik ben flexibel ingesteld, schakelen binnen verschillende processen is iets wat ik erg leuk vind.
Een 9-5 mentaliteit heb ik niet. Ik houd van afwisseling dus ik vind wisselende werktijden geen enkel bezwaar.
Wilt u meer weten over mijn motivatie en kwaliteiten? Ik kom ze graag in een kennismakingsgesprek toelichten.
Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bijlage : Curriculum Vittae
|

12 april 2013, 22:51
|
Seniorlid
|
|
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
|
|
[QUOTE=mdekker80;36101]Goedenmiddag,
Functie eisen:
•ervaring met het telefonisch te woord staan van klanten;
•ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking;
•uitstekende communicatieve vaardigheden;
•zeer secuur kunnen werken;
•een evenwichtige, stressbestendige en servicegerichte persoonlijkheid;
•inlevingsvermogen, vertrouwen kunnen geven aan nabestaanden;
•inzicht in bedrijfsprocessen, u overziet welke acties binnen de organisatie in gang dienen te worden gezet naar aanleiding van de afspraken die u in de systemen vastlegt;
•een flexibele inzet;
•bereidheid om, volgens een rooster, in wisselende diensten te werken, ook in de weekenden en de avond;
personalia van mij
gegevens bedrijf
Betreft: Vacature Medewerker Klanteninformatie,
Geachte heer, mevrouw,
Ik las uw advertentie op internet, en dacht dit is een baan die bij mij past. Ik wil u graag toelichten waarom.
De functie medewerker klanteninformatie spreekt mij zeer aan. Je bent namelijk het aanspreekpunt voor nabestaanden, medewerkers , externe (uitvaart) ondernemers. Dat je met z’n allen een uitvaart volgens de wensen van de nabestaanden regelt. Daarnaast doordat er ook administratieve taken bijzitten.Deze zin loopt niet lekker
Mijn interesse is mede gewekt door de opleiding uitvaartverzorger die ik nu bij Docendo volg.
In mijn huidige baan neem ik onder andere 112 meldingen aan,hierbij heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. Ik beschik over verschillende communicatiestijlen om melders te woord te kunnen staan.
Stressreductie bij de melder, omgaan met stress op het moment dat ik weinig ambulances heb, past bij mij als persoon. Ik moet beslissingen binnen enkele minuten maken. Ik raak niet snel van de wijs.
Ik ben flexibel ingesteld, schakelen binnen verschillende processen is iets wat ik erg leuk vind.
Een 9-5 mentaliteit heb ik niet. Ik houd van afwisseling dus ik vind wisselende werktijden geen enkel bezwaar.
Wilt u meer weten over mijn motivatie en kwaliteiten? Ik kom ze graag in een kennismakingsgesprek toelichten.
Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bijlage : curriculum vitae/QUOTE]
----------------------
Dit zijn mijn feedback. Een aantal zinnen lopen niet echt vloeiend, met name het stukje over je stressbestendigheid. Veel succes!
|

15 april 2013, 13:19
|
Lid
|
|
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 14
|
|
Hallo
Bedankt voor je feedback.
Ik zie dat er in dit stukje een type fout zit die ik niet in de brief heb staan
nl ik neem aan.
Het klopt dat er idd een zin niet lekker loopt. Ik heb dat inmiddels veranderd
|

27 juni 2013, 16:01
|
Juniorlid
|
|
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 1
|
|
Betreft: Vacature Medewerker Klanteninformatie, komma weghalen
Geachte heer, mevrouw, heb je geen naam kunnen vinden? Ik bel altijd na, mocht ik geen naam zien in de advertentie.
Ik las uw advertentie op internet denk dat de komma weggelaten kan worden -> je hebt al en en dacht dit is een baan die bij mij past. Ik wil u graag toelichten waarom.
De functie medewerker klanteninformatie spreekt mij zeer aan. je gebruikt het woord spreek dubbel. Voor mijn gevoel gebruik je nu 2 x dezelfde zin. Het spreekt mij aan doordat doordat = omdat je het aanspreekpunt bent voor de nabestaanden, medewerkers enexterne uitvaart probeer geen ( ) te gebruikenondernemers.
Dat je met z’n allen een uitvaart volgens de wensen van de nabestaanden regelt. Daarnaast doordat er ook administratieve taken bijzitten. zin loopt niet zo lekker
Mijn interesse is mede gewekt door de opleiding uitvaartverzorger die ik nu bij Docendo volg. dit zou ik dus eerst vermelden en daarna je motivatie waarom je bij hen in dienst wilt komen
In mijn huidige baan neem ik oa nooit afkortingen gebruiken in een sollicitatie brief, dus onder andere112 meldingen aan, hierbij heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. kunt je misschien een voorbeeld noemen, waarom je goede communicatieve vaardigheden hebt ontwikkeld? Noem een voorbeeld Ik heb verschillende communicatiestijlen nodig om melders te woord te kunnen staan. dit snap ik niet, wat voor stijlen heb je nodig?
Stressreductie bij de melder, omgaan met stress op het moment dat ik weinig ambulances heb, past bij mij als persoon. Ik moet beslissingen binnen enkele minuten maken. Ik raak niet snel van de wijs.
Ik ben flexibel ingesteld, schakelen binnen verschillende processen is iets wat ik erg leuk vind. ik zou zeggen: Ik ben flexibel ingesteld en schakelen binnen verschillende processen is iets waar ik erg goed in ben.
Een 9-5 mentaliteit heb ik niet. Ik houd van afwisseling dus ik vind wisselende werktijden geen enkel bezwaar.
Wilt u meer weten over mijn motivatie en kwaliteiten? Ik kom ze graag in een kennismakingsgesprek toelichten.
Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bijlage : Curriculum Vittae het is trouwens Curriculum Vitae
|
|