Nu ben ik ook maar een beginneling maar misschien heb je toch wel wat aan mijn tips:
- Misschien kan je kort uitleggen wat je precies in Argentinië hebt gedaan, zeker als het relevant kan zijn voor je afstudeerstage. Daarbij zou het wellicht een voorbeeld voor een (of meerdere) van je kerncompetenties kunnen zijn.
-De zin over je talenkennis komt wat mij betreft een beetje uit het niets vallen. Dat je vloeiend Nederlands spreekt lijkt me wel duidelijk en Engels is bij veel mensen geloof ik vaak ook het geval. Misschien dat je die twee dingen eruit kunt laten (dat lezen ze wel in je CV) en dan kan je bij je stage vermelden dat je daar vloeiend Spaans hebt geleerd (als je dat daar hebt geleerd natuurlijk

).
- In de tweede brief zou ik niet zo snel met je 'zwakke punt' beginnen. Dan lijkt me de daarop volgende zin pakkender om mee te starten.
-In je tweede brief schrijf je ook dat je interesse hebt in verschillende culturen en dat je daarom voor een internationaal bedrijf kiest. Dat past natuurlijk ook in je keuze voor een internationale stage. Misschien is het een idee om dat in een alinea te verwerken in de uiteindelijke brief...
Wil je daar ook iets mee in je scriptie?
Ik hoop dat je er iets mee kan. Succes!