Re: Ervaring LOI Bachelor?
Ik sta op het punt om te beginnen met een studie HEAO be aan de hogeschool LOI. Ik heb hiervoor een propedeuse jaar gedaan en ook behaald aan een reguliere HBO opleiding. Tijdens deze opleiding heb ik ervaren dat er af en toe zinloze uren ingeroosterd waren, en ook het gebrek aan interesse van sommige studenten was niet altijd leuk. Soms is het ook zo dat je studiepunten afhangen van een groepje waarin je werkzaam bent. Het is dan maar afwachten of ze allemaal even gemotiveerd zijn.
Het lijkt me heel fijn om in mijn eigen omgeving en in een eigen studie tempo met de studie bezig te zijn.
Ik heb heel nauwkeurig nagekeken of de studie van de LOI erkend is, en ik heb alleen maar positieve antwoorden terug gekregen.
Er is bij mij nog een enkel puntje waar ik graag een antwoordt op zou willen hebben nl, om in aanmerking te komen voor een aansluitend master jaar moet je eerst een schakeljaar volgen maar ik heb begrepen dat de toelatings eis is een volledig erkende vierjarige HBO opleiding. De opleiding van de LOI duurt 3 jaar, zou dit een punt voor niet toelaten kunnen zijn?
|