Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 juni 2007, 19:39
asi asi is offline
Juniorlid

asi is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief verpleeghuisarts

Hoi,
Ben ik blij met jou reactie en jou tips,graag de rest van brief even kijken en evt verder correctie,ik vertrouw het niet zelf te doen!!
alvast bendankt,
groetje

Asi
Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 19:58
JuliaV JuliaV is offline
Seniorlid

JuliaV is on a distinguished road

euhm, sorry maar ik heb geen zin om jouw sollicitatiebrief te gaan schrijven...
doe eerst zelf nog een poging, dan wil ik er gerust nog een keer naar kijken en verbeteringen aanbrengen.

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 22:13
asi asi is offline
Juniorlid

Hoi,

dit heb ik even aangepast,heb ik de eerste deel wel aan jou versie gehouden,
ik heb zelf ook veel dingen weggehaald (die waren echt overbodig,daar is de cv voor..) ik dacht zelf aan iets meer koort en compact maar weet ik niet hoe?
groetje,

asi.
__________________________________________________ ______________
Geachte …

Sinds langs tijd ben ik geďnteresseerd in verpleeghuis-geneeskunde.Het is een boeiend en breed vak waarin alles facetten van de geneeskunde vertegenwoordigd zijn.In een verpleeghuis is het contact met de patiënten veel intensiever dan in een ziekenhuis. Hierdoor kan je een goede relatie opbouwen met bewoners,familie en andere betrokkenen.Ik ben van mening dat dit ten goede bijdraagt aan de kwaliteit van mijn werk.Ik ben zeer gemotiveerd om bij te kunnen dragen aan de kwaliteit van leven van de bewoners.
In het verleden heb ik in mijn werk als huisarts veel ervaring opgedaan met volwassen en ouderen met somatische en psychische aandoening in mijn land zoals in Nederland.Hierbij heb ik zowel zelfstandig als onder supervisie gewerkt.Dit beviel erg goed,ik kan goed contact maken met deze doelgroep,kan goed luisteren en ben ik een goed temaplayer.

In mijn leven heb ik een aantal keer een nieuwe start gemaakt.Hieruit blijkt dat ik over doorzettingsvermogen beschik,leergierig ben en ik hou van mijn vak.Daarnaast ben ik iemand die goed kan omgaan met de patiënt,een zestal talen spreekt en beschikt over goede communicatieve eigenschappen.

Voor meer informatie verwijs ik naar bijgevoegd curriculum vitae.Ik ben bereid mijn motivatie voor verpleeghuisarts in een gesprek toe te lichten. Een uitnodiging zie ik met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 15:17
asi asi is offline
Juniorlid

Hoi,
Ik lees je sollicitatiebrief en zie er nog best wat foutjes (met name spelling) in staan.
Ik wil er best even naar kijken als je dat graag wilt en verbeteren! Maar als je het al hebt
verstuurd bespaar ik mij liever de moeite.
Ik hoor t wel van je..

Groetjes Annet
__________________________________________________ _______________

Hoi,
eindelijk een reactie !!!
graag je mening en je tips met correctie daarbij

groetjes
Asi
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie