Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11 augustus 2012, 15:57
Gerrit91 Gerrit91 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2012
Berichten: 1
Gerrit91 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Accountancy HBO duaal

Hallo,
Aangezien ik in januari dit jaar moet starten met mijn stage ben ik op zoek naar een bedrijf. Ik vind het echter erg moeilijk om mezelf aantrekkelijk te verkopen. Ik vraag me namelijk af of het wel volledig genoeg allemaal is en welke dingen ik eventueel kan schrappen zodat het niet een te lange brief zal worden.
Alle tips zijn welkom!!

Hierbij mijn sollicitatietekst:


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature accountancy duaal in Breda schrijf ik u deze mail. De aard van uw organisatie sprak mij erg aan. Met name de aandacht die besteed word aan de ontwikkeling van de medewerkers en de organisatie. Dit spreekt mij erg aan, met name omdat ik graag gemotiveerd word om te groeien in het vakgebied waarin ik werkzaam ben.

Na mijn opleiding vwo ben ik gestart aan Avans Hogeschool Breda waar ik Accountancy studeer. Afgelopen jaar heb ik het turbotraject accountancy & bedrijfseconomie doorlopen. Het turbotraject houd in dat ik het eerste jaar in een half jaar heb gedaan. Ik heb dit jaar glansrijk doorlopen. Ik heb alles behaald waardoor ik nu accountancy duaal kan gaan studeren.

In mijn vrije tijd ga ik graag uit. Ik voetbal ook erg graag en ben bij de voetbalvereniging ook actief als jeugdtrainer. Daarnaast ga ik ook meerdere keren per week naar de fitness. Sport is namelijk een uitlaatklep voor mij. Als jeugdtrainer heb ik regelmatig met grote groepen jongeren te maken. Hierdoor heb ik geleerd hoe ik het best in het openbaar kan praten en ik heb daar ook geen moeite mee.

In *** zie ik de perfecte werkgever voor mij. Vooral omdat de visie van *** naadloos op mij aansluit. Ik ben erg ambitieus, ik wil graag leren en zo succesvol mogelijk worden. Ik heb van medewerkers van *** gehoord dat *** je motiveert om te blijven leren en ook de middelen daarvoor bied. Dat laatste is wat ik erg belangrijk vind in een werkgever. Ik wil kunnen groeien in het bedrijf en zo veel mogelijk ervaring op doen.

Ik hoop dat deze brief uw interesse gewekt heeft en een aanleiding is mij uit te nodigen voor een gesprek.

Mvg
****
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie, accountancy Markpalli Sollicitatiebrief en cv 1 8 augustus 2012 18:07
Sollicitatiebrief accountancy duaal AIGH Sollicitatiebrief en cv 4 26 november 2010 20:39
Carriereswitch van HBO CE naar Accountancy DJMaster Loopbaanvragen 5 13 oktober 2010 20:29
Sollicitatiebrief voor duaal hbo Verpleegkunde verkort Anne25 Sollicitatiebrief en cv 3 26 maart 2009 18:12
Bedrijfseconomie Universiteit > HBO Accountancy? Neverlight Opleiding kiezen en volgen 3 24 maart 2009 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon