Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 januari 2007, 14:44
Oyssin Oyssin is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 5
Oyssin is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent inkoop

Zoals eerder vandaag aangegeven was ik nog met mijn solicitatiebrief bezig.

Nu is deze klaar, graag zou ik er kritiek over willen hebben, daar ik deze vandaag nog per mail moet sturen.

Venessa
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Solicitatie Oyssin.doc‎ (70,5 KB, 379x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 januari 2007, 15:58
pepesan pepesan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 22
pepesan is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent inkoop

Hoi Venessa,

Ik vind het een goede brief, je hebt er enthousiasme in weten te verwerken en hebt geprobeerd je te houden aan een duidelijke opbouw. Toch spring je hier en daar van de hak op de tak.

Zelf zou ik het zo doen:



Geachte heer Van xxxxxxx,

Momenteel ben ik werkzaam als commercieel- administratief medewerkster bij een reclamebureau. Hoewel ik hier met veel plezier werk hebben wij toch besloten weer terug naar Nederland te willen keren, hetgeen de reden is waarom ik mij nu op de Nederlande arbeidsmarkt richt.

Tijdens ons telefoongesprek van afgelopen vrijdag 5 januari heb ik met u gesproken over de functie van assistent inkoop in uw bedrijf. Voor deze functie zou ik graag in aanmerking komen.

In de afgelopen 8 jaar heb ik veel ervaring opgedaan met verschillende computerapplicaties, klantenbeheer en de bewerking van reklamaties. Tijdens mijn verschillende banen heb ik geleerd om samen te werken in een team, maar ik functioneer vanzelfsprekend ook goed zelfstandig. Verder bezit ik een gezonde dosis enthousiasme en laat ik mij niet van mijn stuk brengen door onverwachte en stressvolle situaties.

In de bijlage vindt u verdere gegevens over mijn opleiding en achtergrond. Ik hoop hiermee ten minste voldoende interesse te wekken voor een in eerste instantie informatief gesprek, ook om mij nader te oriënteren over de inhoud van deze functie.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxx


Bijlage: Curriculum Vitae



Dit is slechts een suggestie, er zijn vele manieren waarop je jouw motivatie kunt verwoorden, mar misschien kun je er dingen uit gebruiken.

Veel succes!


groet, Pascale
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 januari 2007, 16:16
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent inkoop

Omdat de brief in een bestand staat kan ik hem helaas niet lezen, omdat ik het bestand niet kan openen. Ik ga nu uit van de brief zoals Pascale hem herschreven heeft.

De volgorde van de brief heb ik verandert en taalkundig aangepast. Laat even weten wat je er zo van vindt.



Geachte heer Van xxxxxxx,

Tijdens ons telefoongesprek op vrijdag 5 januari heb ik met u gesproken over de functie van assistent inkoop in uw bedrijf. Wat ik tijdens het gesprek hoorde sprak mij erg aan en ik zou dan ook graag voor deze functie in aanmerking komen.

Momenteel werk ik als commercieel- administratief medewerkster bij een reclamebureau. Hoewel ik hier met veel plezier werk hebben wij besloten toch weer terug naar Nederland te gaan. Dit is de reden waarom ik mij nu op de Nederlande arbeidsmarkt richt.

In de afgelopen 8 jaar heb ik veel ervaring opgedaan met verschillende computerapplicaties, klantenbeheer en de bewerking van reklamaties. Tijdens verschillende banen heb ik geleerd om samen te werken in een team, maar ik functioneer ook goed zelfstandig. Verder bezit ik een gezonde dosis enthousiasme en laat ik mij niet van mijn stuk brengen door onverwachte en stressvolle situaties.

In de bijlage vindt u gegevens over mijn opleiding en achtergrond. Ik hoop hiermee uw interesse te wekken voor een oriënterend gesprek.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet en ik hoop spoedig van u te horen.


Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxx


Bijlage: Curriculum Vitae
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 januari 2007, 19:57
Oyssin Oyssin is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 5
Oyssin is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent inkoop

Allebei hartelijk dank voor jullie veranderingen. Ik vindt de brief nu beter en ga hem ook zo aanpassen.

Vandaag gaat de sollicitaie samen met mijn cv per e-mail "de deur" uit.

Ik ben blij dat er zo'n forum bestaat, jullie hebben me heel erg geholpen, daar ik tot nu toe mijn sollicitaties in het duits heb geschreven.

Als ik wordt uitgenodigd voor een gesprek laat ik het jullie natuurlijk meteen weten.

BEDANKT!!!!!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 januari 2007, 20:13
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief assistent inkoop

Graag gedaan en veel succes.

Ik hoor graag nog een keer van je wat voor reactie je op je brief hebt gekregen.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open solicitatie, graag commentaar noscito Sollicitatiebrief en cv 7 4 april 2008 06:52
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief consulent zoethout Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 16:50
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20
Open sollictatie aan de Rabobank, graag controle en eerlijke mening? Ansje Sollicitatiebrief en cv 0 3 augustus 2006 13:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon