Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 mei 2006, 17:26
dutchgirl dutchgirl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 7
dutchgirl is on a distinguished road
Standaard Niet de juiste opleiding, graag de brief controleren

Voor de volgende functie heb ik een sollicitatiebrief geschreven: http://www.scapino.nl/index.asp?strS...tVacatureID=16

Mijn opleiding sluit niet aan op de functie, maar ik ben zo enthousiast over de functie dat ik toch graag wil proberen om er voor in aanmerking te komen. Daarom heb ik de volgende brief geschreven, graag jullie op- en aanmerkingen:


Geachte heer...

Vandaag viel mijn oog op de vacature voor een merchandiser dames- en kinderkleding en de vacature sprak mij onmiddellijk aan.

Ondanks dat mijn opleiding HBO Toeristisch Management niet helemaal aansluit bij de functie-eisen zijn er naar mijn mening toch voldoende raakvlakken.
Tijdens de opleiding is er veel aandacht besteed aan de vakken financieel management, financiële administratie en marketing. Ik ben ervan overtuigd dat deze kennis gecombineerd met mijn werkervaring, motivatie en enthousiasme meer dan voldoende is om de functie in te vullen.

De functie van merchandiser spreekt mij om diverse redenen aan. De voornaamste reden is de verscheidenheid aan taken en het communiceren met de verschillende afdelingen. Deze combinatie van het werken met cijfers en het contact met verschillende collega's lijkt mij erg leuk en hierin kan ik mijn capaciteiten optimaal benutten.

In mijn huidige functie ben ik verantwoordelijk voor de financiële controle van de projecten. Dit houdt in dat ik, in overleg met de projectleiders, de voortgang van de projecten monitor. Hierover leg ik weer verantwoording af aan het management van de vestiging.

Op dit moment ben ik werkzaam als uitzendkracht, maar omdat ik me graag verder wil ontplooien ben ik op zoek naar een baan met mogelijkheden om door te groeien, eventueel door het volgen van een relevante opleiding.

Hopelijk heeft deze brief uw interesse opgewekt en ik kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 mei 2006, 11:03
dutchgirl dutchgirl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 7
dutchgirl is on a distinguished road
Standaard Re: Niet de juiste opleiding, graag de brief controleren

Ik heb hem ondertussen al weer wat aangepast, graag alsnog jullie reacties:

Geachte heer van den Berg,

Vandaag viel mijn oog op de vacature voor een merchandiser dames- en kinderkleding en de vacature sprak mij onmiddellijk aan

Ondanks dat mijn opleiding HBO Toeristisch Management niet helemaal aansluit bij de functie-eisen zijn er naar mijn mening toch voldoende raakvlakken. Tijdens de opleiding is er veel aandacht besteed aan de vakken financieel management, financiële administratie en marketing. Ik ben ervan overtuigd dat deze kennis gecombineerd met mijn werkervaring, motivatie en enthousiasme meer dan voldoende is om aan de functie-eisen te voldoen.

De functie van merchandiser spreekt mij om diverse redenen aan. De voornaamste reden is de verscheidenheid aan taken en het communiceren met de verschillende afdelingen. Deze combinatie van het werken met cijfers en het contact met verschillende collega's lijkt mij erg leuk en hierin kan ik mijn capaciteiten optimaal benutten.

Daarnaast is dit een geweldige kans voor mij om naast mijn affiniteit met cijfers ook mijn voorliefde voor mode kwijt te kunnen in mijn werk. De nieuwe trends houd ik in de gaten en ik probeer de trends ook altijd een stap voor te zijn. Daarom denk ik dat ik ook voor de afdelingen dames- en kinderkleding een welkome aanvulling zal zijn.

Op dit moment ben ik werkzaam als uitzendkracht, maar omdat ik me graag verder wil ontplooien ben ik op zoek naar een baan met mogelijkheden om door te groeien, eventueel door het volgen van een relevante opleiding in de toekomst.

Met veel plezier zie ik uw uitnodiging voor een gesprek tegemoet en ik kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding HBO Toeristisch management judithhuizinga Opleiding kiezen en volgen 15 25 mei 2012 19:11
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Doe jij iets met je studie? Ik niet sterretje24 Opleiding kiezen en volgen 1 18 september 2005 16:54
Vertel ons over jouw opleiding... René Opleiding kiezen en volgen 0 5 september 2005 17:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon