Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 februari 2021, 02:40
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard Graag jullie feedback motivatiebrief voedingsdeskundige

Beste allemaal,

Hierbij graag jullie feedback op onderstaande motivatiebrief als voedingsdeskundige. Hoe klein je opmerking ook is, ik hecht er zeker waarde aan .

Hier komt de brief:


Beste heer [Naam],

“Wij geloven dat een betere gezondheid voor iedereen mogelijk is door preventie.” Het was deze zin op uw website die mij meteen greep. Zodoende vertel ik u in deze brief graag waarom ik met grote belangstelling solliciteer op de functie van voedingsdeskundige bij [naam bedrijf].

Doordat ik werken en leren altijd gecombineerd heb, bouwde ik tot nu toe al zeventien jaar werkervaring op, voornamelijk in drogisterijen en gezondheidswinkels. Uiteraard heb ik hierbij volop ervaring opgedaan met klantcontact en het voeren van adviesgesprekken. Deze ervaringen ga ik graag ten volle benutten voor [naam bedrijf].

Als vrijwilliger coach ik op dit moment een dertienjarige jongen met obesitas. Ook geef ik voedingslessen op basisscholen. Daarnaast ben ik ervaringsdeskundige: ik ben zelf meer dan veertig kilo afgevallen. Ook al deze ervaringen neem ik uiteraard mee in mijn werkzaamheden voor [naam bedrijf].

Uit onder meer mijn diploma Orthomoleculair Epigenetisch Therapeut, vertrouw ik erop dat mijn affiniteit met en kennis van voeding blijkt. Om mijn interesse in gezondheid verder te voeden, volg ik op dit moment de studie Medische Basiskennis in deeltijd. Mijn reeds opgedane kennis en de kennis die ik in deze studie verder opdoe, ga ik nu graag inzetten als voedingsdeskundige bij [naam bedrijf].

Bijdragen aan het succes van [naam bedrijf] maakt mij enthousiast door diens verantwoorde en realistische benadering van gezondheidsbevordering. Dat er niet met weegschalen en BMI-meters wordt gewerkt, stemt mij vreugdevol. Dat [naam bedrijf] als enige een vergunning van het ministerie van VWS heeft en dat er multidisciplinaire leefstijlinterventies - met effectieve spierstimulatietrainingen - plaatshebben, maken het plaatje voor mij compleet. Voor dit bedrijf, dat de laatste wetenschappelijke inzichten rond gezondheidsbevordering optimaal inzet, ga ik mij maar wat graag volop inzetten!

Als klantgerichte communicatief sterke pragmaticus, die van nature een hoog kwaliteitsniveau van zijn werk nastreeft, verwacht ik een goede invulling aan genoemde functie te kunnen geven. Iets dat ik ook dolgraag ga doen. Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en werkervaring, verwijs ik u met alle plezier naar mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek geef ik u hier uiteraard graag een toelichting op.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,


[Naam]


Bijlage: curriculum vitae


Persoonlijk vind ik hem iets te lang. Ik heb al zinnen er tussenuit zitten schrappen, maar misschien is verwijdering van een hele alinea een betere optie? Maar welke dan?

Alle feedback is welkom
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie feedback op mijn brief Zara_nl Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2018 19:06
Sollicitatie projectadministrateur, graag jullie feedback ook Peterrr Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2011 10:21
Motivatietekst Applicatiebeheerder, jullie feedback graag Snokkie Sollicitatiebrief en cv 1 19 oktober 2010 15:43
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon