Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 oktober 2007, 11:29
InNoCeNt-GiRl InNoCeNt-GiRl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juli 2007
Berichten: 4
InNoCeNt-GiRl is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Dierenkliniek

Hoi

Het heeft een tijdje geduurd voordat ik weer ben gaan solliciteren, maar nu ben ik er weer helemaal klaar voor en heb ik met een aantal tips de brief veranderd.
Ik hoop weer wat reactie's te krijgen of dat mijn brief goed is en of er nog wat aanpassingen moeten worden gemaakt.
Alvast bedankt.

Groetjes Miranda




Geachte X.X.X. XXXXXXX

Naar aanleiding van uw advertentie op Vedias.nl van 17 Oktober jl., solliciteer ik met enthousiasme naar de functie van paraveterinair dierenartsassistent.

Dit jaar heb ik mijn studie richting paraveterinair dierenartsassistent met succes afgerond.
Deze opleidingen heb ik gevolg aan het Groenhorst College te Barneveld.

De reden van mijn sollicitatie is dat, tijdens mijn studie mijn enthousiasme voor de richting paraveterinair alleen maar groter geworden is.
Zo heb ik in mijn stages mijn beroep alvast met veel plezier kunnen beoefenen.
Het lijkt mij erg leuk om dit team te komen versterken.

Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding, verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde cv.
Graag licht ik mijn brief en CV nader toe in een gesprek.


Hoogachtend,



Bijlagen: 2
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2010, 17:34
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie Dierenkliniek

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InNoCeNt-GiRl Bekijk bericht
Geachte X.X.X. XXXXXXX

Naar aanleiding van uw advertentie op Vedias.nl van 17 Oktober jl., solliciteer ik met enthousiasme Dat is een uitdrukking die weinig zegt. Meer mensen zullen beweren enthousiast te zijn. Laat het blijken uit je brief. naar de functie van paraveterinair dierenartsassistent.

Dit jaar heb ik mijn studie richting paraveterinair dierenartsassistent met succes afgerond.
Deze opleidingen heb ik gevolg aan het Groenhorst College te Barneveld. Maak hier 1 zin van. Het leest makkelijker en spaart ruimte voor andere zaken.

De reden van mijn sollicitatie is dat, Dit hoef je niet expliciet te zeggen. dat dit de reden is blijkt vanzelf met de rest van de zin. tijdens mijn studie mijn enthousiasme voor de richting paraveterinair alleen maar groter geworden is.
Zo heb ik in mijn stages mijn beroep alvast met veel plezier kunnen beoefenen.
Het lijkt mij erg leuk om dit team te komen versterken.

Hoewel je niet je hele CV moet melden is het in de "body" van een sollicitatie zaak om een klein deel van je opleiding te melden. Ook laat je totaal niets los over je karaktereigenschappen en vaardigheden. Selecteurs willen wat weten over wat je kan en welke vaardigheden je ambieert. Dus dit deel moet een beetje uitgebreid worden.

Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding, verwijs ik u graag naar mijn bijgevoegde cv.
Graag licht ik mijn brief en CV nader toe in een gesprek.


Hoogachtend,



Bijlagen: 2

Hopelijk heb je hier wat aan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 16:26
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 01:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 13:46
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 10:17
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 16:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon