Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2008, 17:23
5xdetinies 5xdetinies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2008
Berichten: 9
5xdetinies is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief groepscoaches in het groen

Tijdens het surfen op het internet heb ik uw advertentie gelezen waarin u om groepscoaches in het groen vraagt. Deze vacature heeft mijn interesse gewekt vanwege de geschetste werkzaamheden. Daarbij ik ben enthousiast over het dienstverlenende karakter van uw organisatie. Dit zijn voor mij belangrijke redenen om te reageren op de openstaande vacature.

In het telefonisch onderhoud met mevrouw ........is mij duidelijk geworden dat een groenopleiding onontbeerlijk is. Deze ontbreekt jammer genoeg op mijn bijgevoegde CV. Daarentegen heb ik van jongs af aan gewerkt in de landbouw. Tegenwoordig houd ik mijn eigen tuin en die van een vriendin bij. Het is voor mij een hobby. Ik meen dan ook dat de kennis en vaardigheden aanwezig zijn en daar deze tekort schiet wil ik mij graag ontwikkelen door het volgen van een opleiding.

In diverse organisaties heb ik met groepen gewerkt . Het werken met heb is een boeiend en dynamisch proces, waarbij ik heb ervaren dat het inspelen op de situaties die zich voor doen belangrijk is. Hen op passende wijze ondersteunen bij hun ontwikkeling vind ik een uitdaging. Het is een manier van werken die bij mij past en waar ik van geniet. Met name gedurende de tijd waarin ik heb deelgenomen aan het project Leren in Naschools Kader (LINK) heb ik dat heel duidelijk ervaren. Het project is helaas gestopt wegens gebrek aan financiering. Ik zie in deze functie de kans dat werk wat ik met veel plezier heb gedaan, weer op te pakken.

In deze vacature zie ik de mogelijkheid mijn hobby te combineren met werk. Wat mijn enthousiasme vergroot. Graag wil ik mijn motivatie toelichten in een mondeling gesprek. In afwachting op uw reactie sluit ik af met vriendelijke groeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 mei 2008, 09:38
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Tijdens het surfen op het internet heb ik uw advertentie gelezen waarin u om groepscoaches in het groen vraagt. Deze vacature heeft mijn interesse gewekt vanwege de geschetste werkzaamheden. Daarbij ik ben enthousiast over het dienstverlenende karakter van uw organisatie. Dit zijn voor mij belangrijke redenen om te reageren op de openstaande vacature.

In het telefonisch onderhoud met mevrouw ........ (weet je de datum nog?) is mij duidelijk geworden dat een groenopleiding onontbeerlijk is. Deze ontbreekt jammer genoeg op mijn bijgevoegde CV. Daarentegen heb ik van jongs af aan gewerkt in de landbouw. Tegenwoordig houd ik mijn eigen tuin en die van een vriendin bij. Het is voor mij een hobby. Ik meen dan ook dat de kennis en vaardigheden aanwezig zijn en daar (waar) deze tekort schiet wil ik mij graag ontwikkelen door het volgen van een opleiding.

In diverse organisaties heb ik met groepen gewerkt. Het werken met heb (?) is een boeiend en dynamisch proces, waarbij ik heb ervaren dat het inspelen op de situaties die zich voor doen belangrijk is. Hen (welke 'hen' bedoel je?) op passende wijze ondersteunen bij hun ontwikkeling vind ik een uitdaging. Het is een manier van werken die bij mij past en waar ik van geniet. Met name gedurende de tijd waarin ik heb deelgenomen aan het project Leren in Naschools Kader (LINK) heb ik dat heel duidelijk ervaren. Het project is helaas gestopt wegens gebrek aan financiering. Ik zie in deze functie de kans dat werk wat ik met veel plezier heb gedaan, weer op te pakken.

In deze vacature zie ik de mogelijkheid mijn hobby te combineren met werk. Wat mijn enthousiasme vergroot. Graag wil ik mijn motivatie toelichten in een mondeling gesprek. (in deze laatste zin, nog even een verwijzing naar je CV) In afwachting op uw reactie sluit ik af met vriendelijke groeten (dit zou ik hier niet neerzetten)


Met vriendelijke groet,


(plaats voor handtekening)


(jouw naam)






------------------------------------------------------------------------
De brief ziet er goed uit! Heb een paar tips of onduidelijkheden neergezet. Ik hoop dat je er iets aan heb, veel succes met solliciteren en laat even weten hoe het is gegaan!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 mei 2008, 10:16
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief groepscoaches in het groen

Hallo 5xdetinies,

Uiteraard zorg je ervoor dat je baantjes in de landbouw redelijk prominent op jouw CV staan (niet overdrijven, maar ruim er wel wat plaats voor in). Daarnaast zou ik ook tuinieren onder het kopje 'hobby's' opnemen.

Succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juli 2008, 20:06
5xdetinies 5xdetinies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2008
Berichten: 9
5xdetinies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief groepscoaches in het groen

De brief heeft geleid tot een gesprek bij betreffende organisatie.
Wat eruit gaat komen is nog een verrassing.

Groet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Sollicitatiebrief Hoofd ICT thor2002 Sollicitatiebrief en cv 5 14 maart 2008 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon