Ik doe op dit moment MBO Niveau 3 ICT(duurt 2 jaar) en ben bijna klaar met het behalen van mijn diploma. Ik moest hiervoor alleen de basisvakken NL , ENG en Rekenen goed krijgen en heb bij alle drie vakken een voldoende gescoord.
Ik kom nu pas tot een conclusie dat dit niet de juiste keuze zou zijn geweest omdat ik vorig jaar begon te twijfelen om te gaan switchen maar toen dacht ik dat het jaar dan verspild zou zijn. Nu ineens bedenk ik mij dat ik juist toen voor een niveau 4 opleiding moest kiezen van tenminste 3 jaar om toch mijn studie snel af te maken.
Ik wil dolgraag MBO Niveau 4 doen maar dan in 2-2,5 jaar omdat ik graag zelf HBO wil gaan doen. Mijn doel is om een Economische opleiding te doen.
ICT bevalt mij niet meer omdat de opleiding gewoon echt niet goed word gegeven om mij en een paar andere studenten van de klas te motiveren om het te doen dus weet ik zeker dat ik ICT niet wil gaan doen.
De vragen :
(1. wat adviseren jullie mij als ik mijn niveau 3 diploma heb? Ik verwacht hem in Juli al bij de diploma-uitreiking.
(2. heb ik de juiste keuze gemaakt om toch mijn niveau 3 te pakken? of moest ik toch stoppen en niveau 4 proberen?
(3. Tips?
Ik hoor graag jullie meningen