Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 december 2008, 15:56
vosje74 vosje74 is offline
Juniorlid

vosje74 is on a distinguished road
Standaard Dit kan gewoon simpelweg niet!

Inmiddels een 'zeer groot aantal ergernissen' over dit bedrijf verder, ben ik inmiddels weer werkzaam in een 'normaal' bedrijf! De dingen die mij over <naam van bedrijf verwijderd door de forumbeheerder> het meest tegen de borst stuitten waren dat:
- Men veel te gierig is om voldoende gekwalificeerd personeel aan te nemen, waardoor er een zeer hoge werkdruk ontstaat;
- Men het personeel dat er werkt tot op het bot uit melkt;
- Men buiten proportioneel en op een zeer achterbakse manier, personeel de laan uit werkt;
- Men met een concept werkt, waarbij over de rug van 'bejaard Nederland', hun zakken wordt gevuld.

In niets blijkt dat er op geen enkel opzicht op een respectvolle manier met personeel wordt omgegaan.

Astrid, de tranen van je moeder zullen zeker niet de laatste zijn in deze ijskast.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 15 december 2008 om 16:54
Met citaat reageren
Oud 15 december 2008, 17:18
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator

forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard Re: Hoe waarschuw ik sollicitanten voor dit vreselijk bedrijf?

In deze discussie werd een bedrijf met naam en toenaam genoemd, terwijl er allerlei klachten over het bedrijf worden geuit die voor ons en voor de lezers niet verifieerbaar zijn. De schrijvers ('vosje74' en 'astrid') zijn anoniem en allerlei klachten worden toegeschreven aan anonieme mensen als "een vriendin", "tientallen ex-collega's", "mijn moeder" en "een oud-collega". Er zou sprake kunnen zijn van smaad of laster.

Misschien zouden we plaatsing van deze klachten mét de naam van het bedrijf wel willen toestaan als degenen die daar verantwoordelijkheid voor nemen zich met hun echte naam en adres bij de uitgever van deze website bekend maken. Ook moeten de klachten dan redelijk onderbouwd worden, van de schrijver zelf komen en niet worden toegeschreven aan allerlei anonieme mensen. Het bedrijf krijgt dan bovendien gelegenheid voor een weerwoord in dit forum. Kortom, een serieuze kritische discussie mag, maar een bedrijf anoniem aan de schandpaal nagelen mag niet.

De algemene vraag "hoe waarschuw ik sollicitanten" mag hier best gesteld en beantwoord worden, ook anoniem. We laten de berichten daarom staan, maar hebben de naam van het bedrijf verwijderd.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten