Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 17 november 2011, 13:00
wendies wendies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2011
Berichten: 18
wendies is on a distinguished road
Standaard

he sproet,

ik zou de 2de alinea anders doen. Ik denk niet dat een bedrijf vrolijk wordt als jij denkt dat er zoveel boze mensen bellen

Ik zou er iets van maken als:
Geen gesprek zal het zelfde zijn en het lijkt mij een uitdaging ervoor te zorgen dat het probleem van de klant opgelost wordt zodat het gesprek voor de klant naar tevredenheid wordt afgesloten.

ofzoiets...
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na 11 jaar weer solliciteren als medewerker klantenservice, hoe is deze brief? Danique Sollicitatiebrief en cv 6 31 mei 2013 18:08
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 14:19
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 22:10
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 22:25
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 21:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon