Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer
FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 februari 2012, 14:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator

René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan Bekijk bericht
geef toe dat je niet geschikt bent voor de baan en neem per direct ontslag.
Veel te kort door de bocht. Misschien is er iets bijzonders aan de hand op deze vestiging, misschien is er slecht management, misschien moet 'Dreamer' nog ergens aan wennen, iets leren of zich verder ontwikkelen. Het probleem helder krijgen en een oplossing zoeken is wat ingewikkelder dan botweg afhaken en opgeven.
Oud 2 februari 2012, 16:37
Rens Rens is offline
Veteraan

Rens is on a distinguished road
Standaard

Waarom probeer je niet, onder begeleiding van de arbo, therapeutisch terug te keren. Probeer dan vanuit je leidinggevende de begeleiding te vragen op de wijze hoe zij jou graag zien binnen de organisatie.

Zo werk je samen naar een toekomst die voor beide partijen gewenst is.

Succes.
Rens
Oud 3 februari 2012, 10:26
Scarlet500 Scarlet500 is offline
Juniorlid

Scarlet500 is on a distinguished road
Standaard Praten helpt

Wat mij vaak opvalt is dat er in organisaties niet echt gepraat wordt. De leidinggevende zeggen niet echt wat ze willen zeggen en de medewerker geeft niet echt aan wat hij/ zij voelt of wil. Iedereen is bang iets te veel te zeggen en de kool en de geit worden gespaard. Juist over de communicatie op het werk ben ik een blog begonnen. Jou probleem is niet uniek. Heel veel mensen hebben vergelijkbare situaties. Het enige advies is :"Pak de koe bij de horens en ga een gesprek aan." Vertel vooral wat je wel wil.
Met citaat reageren
Oud 3 februari 2012, 14:33
Hassan
Gast

Standaard

In theorie heb je gelijk: in de praktijk spelen er heel dingen die helaas geen zuivere koffie zijn: vriendjespolitiek, pesten, belangenverstrengeling enzovoorts. Communicatie wordt dus vaker bestraft dan beloond.
Met citaat reageren
Oud 3 februari 2012, 18:29
Niet geregistreerd
Gast

Standaard

Als ik het goed begrijp gaat het hier maar om een contract van 8,5 uur, als invaller.
Ik zou proberen die uren weer op te bouwen, daarna kan je gaan kijken of je daar blijft werken of naar een andere baan gaan zoeken. Dan ga je op een betere manier weg.
groet Brigit
Met citaat reageren
Oud 8 februari 2012, 18:08
Husky
Gast

Standaard

Hoi Dreamer,

Ik herken mezelf wel een beetje in jouw verhaal! Alleen was ik overspannen door alle overuren en begon ik van de stress paniekaanvallen te krijgen. Maar je voelt idd totaal geen rust als je baas en de arbo constant op je blijven hameren. Ik kon hier uiteindelijk ook niet meer tegen en we zijn met een beëindigings-vaststellingsovereenkomst uit elkaar gegaan. Moet het nu nog wel wat verwerken, maar voel me al een pak rustiger!

Misschien kan jij het ook op zo'n manier proberen? Alhoewel ik dan wel niet meer terug zou gaan naar diezelfde instantie, maar gewoon bij een andere proberen zodra je je weer beter voelt.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 18 december 2012, 22:49
Niet geregistreerd
Gast

Standaard den

Hoi,
uhm ik herken dit maar ik werk nu zn 5 jaar in het bedrijf en ben heel vaak echt ziek zoals koorts, ontstekkingen in oren en voorhoofd, en vaak bedoel ik 5x per jaar als het niet meer is, ik ben dit jaar bij de arbo geweest 3 x, 10x bij de dokter bloed onderzoeken en kno arts geweest
alles is perfect!!!! alleen bij de arbo kwamen ze er achter dat ik mezelf uitputten dat ik teveel werkte en ik meer van mezelf vroeg dan dat ik al deed. dit is aan het werk door gegeven vervolgends word er niets mee gedaan, en als er een x wat afgesproken word ...dan word dat de volgende dag van de baan afgeveegt .
en het s waar dat er veel spelletjes gespeelt worden en dingen zijn wat ondet de tafel geschoven word en k leer steeds meer elkedag weer wat je eventueel kan doen is zelf afspraak make bij de arbo en bij je dokter veel praten en met andere mensen erover hebben ik ben zover dat ik rug klachten en everwichts problemen erbij heb en ieder begrijpt en weet wat het in houd maar nog is er niemand in mij bedrijf die dat serieus neemt al heeft de arbo het gezegd. er komt een moment dat ze er niet onderuit kunnen ik ga geen ontslag nemen want ik ben een harde werker en een mens geen robot.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten